Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Tak já po zadání emailu a hesla (u dvou různých smluv) dostanu tuto odpověď:

obrazek.png.5a096aa79f9a28442e45d3b87ba81912.png

 

Ještě mě napadá, jestli to nesouvisí s původně naplánovaným převodem.
Napřed mi napsali, že mě mají v termínu 15.03.2022 - 21.03.2022 převádět. Následně mi naspali (na obouch smlouvách), že se to ruší a odkládá na neurčito, že mě pak budou o novém termínu informovat. A tím to skončilo.
Tady: https://www.vodafone.cz/prevedeni-sluzeb/ taky zatím termín převodu naplánovaný není.

Upraveno uživatelem Zlaťák
  • Basic
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...