Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Nemohu potvrdit, jsem preveden. Kdyz zadam email a heslo, dostanu informaci ze jsem byl preveden a mam se prihlasit samoobsluhou Vodafone

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Mě Moje UPC funguje, převeden k Vodafonu jsem ještě nebyl.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak já po zadání emailu a hesla (u dvou různých smluv) dostanu tuto odpověď:

obrazek.png.5a096aa79f9a28442e45d3b87ba81912.png

 

Ještě mě napadá, jestli to nesouvisí s původně naplánovaným převodem.
Napřed mi napsali, že mě mají v termínu 15.03.2022 - 21.03.2022 převádět. Následně mi naspali (na obouch smlouvách), že se to ruší a odkládá na neurčito, že mě pak budou o novém termínu informovat. A tím to skončilo.
Tady: https://www.vodafone.cz/prevedeni-sluzeb/ taky zatím termín převodu naplánovaný není.

Upraveno uživatelem Zlaťák

  • Basic
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community