Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

To Vám nedokáži napsat. Nenahrávám 24h denně ČT1 HD z DVB-T. Nahrávám ale pravidelně každou sobotu pořad z ČT1 HD "Z metropole" z DVB-T a těsně před ním je zatím se 100% jistotou. Navíc dělat kontrolní projekci celých hodin záznamu je velmi velmi náročné jak už tady v minulosti bylo psáno.

Upraveno uživatelem mirij
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha

U toho zakostičkováním před pořadem Z metropole by to mohlo být tím, že se jedná o regionální vysílání a dochází tam k přepínání signálu, v Brně když se vysílají Události z regionů tak to takhle udělá běžné.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

To tady vážně řešíte, že jednou za hodinu je krátký výpadek v obraze? 😶

Takové poruchy můžou nastat celkem běžně a ani to nemusí být chyba kabelové televize, zvlášť jak je to nějaký o pořad vysílaný ze studia. 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
před 13 hodinami, tomus napsal:

U toho zakostičkováním před pořadem Z metropole by to mohlo být tím, že se jedná o regionální vysílání a dochází tam k přepínání signálu, v Brně když se vysílají Události z regionů tak to takhle udělá běžné.

Ne, tím to není. Kontroloval jsem to a v DVB-T2 ani v DVB-C tento problém není! Problém je pouze v DVB-T. Kdysi tady někdo psal, že pro DVB-T (kanály ČT) se signál vytváří konverzí z H265 tak jestli to nebude tím.

před 13 hodinami, Ivo2003 napsal:

To tady vážně řešíte, že jednou za hodinu je krátký výpadek v obraze?

A proč bych to neřešil? Kdekdo tady řeší všechno možné co zase z mého pohledu je úplná kravina. A já hodně využívám zrovna DVB-T takže proto to řeším.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
  • Centrum péče

@mirij Pěkný den, zprávu jsem kolegům předával, ne vše je ale možné vyřešit jen takto obecně. Lepší by bylo, kdybyste nám potíže nahlásil přímo ke své televizní službě (internetu v případě TV Start) přes Linku péče o zákazníky 800770077, kde můžete vybrat volbu pro technické potíže s internetem nebo televizí. Případně nám můžete také napsat přes https://tam.je/forum a my vše předáme. Pokud jste nám už potíže takto hlásil, tak to kolegové budou řešit a díky za to 🙂

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

@Ondra - Vodafone

Už jsem Vám to nahlásil (už 13.3., zpráva číslo 1544098), píšu to přece v jedné ze svých předchozích zpráv (zde v té pondělní 20.3.). Takže už to u vás nějakou dobu je i napřímo. Krom toho je to vlastně stejný problém který jsem zde reportoval v červnu 2021 - je stejného typu. 

 

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
  • Centrum péče

@mirij Dobře, že jste mi napsal číslo zprávy, protože jste použil adresu, kterou už pro komunikaci nevyužíváme. Zprávu jsem ale našel a přesunul k vyřízení, podíváme se na to.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...