Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, od dnešního rána mi hlásí mediabox chybu VODO16 a většinu filmu nejde spustit (není k dispozici) ale přitom ještě včera večer vše fungovalo a na aplikaci HBO GO filmy fungují, v TV nikoliv. Je nějaký výpadek? Případně jak to řešit? Ještě stojí za zmínku asi že mi ani nejde zpětné zhlédnutí... Vše jsem restartoval a kabely zkontroloval. Děkuju ☺️ 

Upraveno uživatelem DJnick1997

Odesláno

Vodafone ma chybu ktera neumoznuje zpetne shlednuti a take neumoznuje u HD DVR mediaboxu nic delat,prepinat stanice ani se podivat na EPG a nepomuze zadne restartovani.Jejich linka hlasi rozsahlou chybu a pracuji na naprave.Je potreba vyckat,bohuzel presto ze clovek ma tel,net a emaily,informovanost z jejich strany je nulova  😞

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Vodafone TV, HD DVR Mediabox, HD mediabox.
  • Ústí nad Labem
Odesláno

Na IPv6 funkční. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ten samej problém s HD DVR Mediaboxem.Navic po restartu se objeví hláška ERROR 1011 a stb už nejde ani vypnout.Jedině natvrdo vytáhnout ze sitě.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Info z Facebooku Vodafone:

  V současné době řešíme technické potíže, které pravděpodobně vyřešíme do zítřejšího rána. Omlouvám se za potíže Katka

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jenže to je odpověď na otázku naštvaného zakaznika,co že se to zase děje.Přece nejsem povinen číst odpovědi na nějakej dotaz,abych se dozvěděl,že je nějakej problém.To by měla být povinnost VF informovat zákazníky.  Prostředků je na to dost.(fb,sms,mejl)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Když se koukneš do Moje UPC, nebo na výpadky služeb, Tak tam něco uvedeno je?

https://www.vodafone.cz/vypadky/

Jinak informace o tom je i v hlasovém automatu na infolince na tel.  241005100

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Výpadky služeb: žádný výpadek na mé lokalitě

Moje UPC: žádné oznámení o výpadku

FB Vodafone: žádné oznámení o výpadku

Vodafone Twitter: žádné oznámení o výpadku

 

Takhle Vodafone informuje o problémech...

Odesláno

Tak na mé adrese se neeviduje žádný vypadek😂.Jako je pěkný,že do hlasového automatu nahráli zprávu  o výpadku,ale volání  na Kc volím až v tom posledním případě,kdy se snažím eliminovat chybu na své  straně.Reset stb,zkontrolovani kabeláže.Ale jestli je nějaký  větší(celoplošný)výpadek čehokoliv,tak by ty info mohli dávat. Kdyby rozeslali sms,mejli apod,ze je nějaký problém,tak lidi nemusí zatěžovat jejich linku.Navic info o problémech se ZZ se dá přebrat tak,že  pořady nejdou zpětně přehrávat a ne že je nefunkční celej box.(nejdou přepínat stanice)

A očividně je problém  jenom u Hd dvr Mediaboxu.Což se v hlasovce neuvádí. Protože máti je už převedena na VF TV a tam problém s ZZ neni

Edit:

Tak po té,co byl box 5 hodin vyplej ze sítě,tak buď dostal rozum anebo to VF dal už do pořádku. Ale rozhodl se nastavit úplně od začátku. Takže spárovat ovladac,nastavit češtinu atd.Ale už funguje 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community