Odesláno 14. července 2021 3 roky Zdravim, prosim o radu, dnes mi zazvonila na dvere postarsi sousedka, ze ji nejedou vsechny programy v TV. Zjistil jsem, ze ma starou CRT TV a UPC mediabox pripojeny pres SCART. Dovolali jsme se nekomu z UPC a ten rikal, ze staci programy znovu naladit. A ja zaboha nemuzu najit v menu, kde se to ladi. Nasel jsem k tomu i manual: http://pics.vodafone.cz/2/kabel/hdmediabox/hd_mediabox_podrobny_manual.pdf Volali jsme zpet UPC chlapkovi, ale ten uz mel vypnuty telefon. Zkousel jsem jeste vodafone podporu, tam to chce cislo smlouvy, ale kdyz ho zadam, tak to ohlasi, ze cislo smlouvy je nezname. Jak prosim na tom mediaboxu ladite programy? Predem diky moc Petr
Odesláno 14. července 2021 3 roky @PetrB Nastavení - další nastavení - tovární nasravení. Ale je otázkou, zda ty kanály vůbec nemá nebo jen nemá předplatné, např. z důvodu, že byl dlouho vypnutý. Kdyby chybělo předplatné, pak bude nutné kontaktovat Vodafone, aby zaslali refresh programové nabídky a případně provedli párování. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 14. července 2021 3 roky V Brně včera Vodafone vypnul analogové vysílání, jestli tam má sousedka černou obrazovku s běžícím textem dole, tak je možné že ten Mediabox ani neměla zapnutý a nepoužívala ho. Jinak na Mediaboxech se kanály neladí, ty jsou tam naladěné automaticky, můžeš jít do nastavení/další nastavení/předplatné, a zkontrolovat zda je předplatné na červenec v zóně 5. Jinak volat technickou podporu Vodafone na tel. 241 005 100 Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 16. července 2021 3 roky Diky moc za rychle reakce. Problem byl nakonec s tou bilou kartou v mediaboxu. Petr
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.