Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

@marek-81 Hezký den, Marku,

služby z exUPC systémů vám převedeme na samostatného plátce (do samostatného Vyúčtování), a to kvůli tomu, abyste mohl využívat i původní údaje k platbě, jak jste byl zvyklý (spousta lidí má třeba trvalé příkazy, SIPO apod.). 

Jakmile bude převod hotový a dokončíme také převod financí (obvykle do měsíce od data převedení), tak nás můžete požádat o sloučení obou plátců a všechny služby pak budete mít v jednom Vyúčtování.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

@Ondra - VodafoneZdravím Ondro, takže pokud to dobře chápu, až bude "po všem" požádám o sloučení a pak budu mít jednu platbu za všechny sluzby. Do té doby budu tedy stále platit dvě samostatná vyúčtování s jiným var. Symb. Děkuji za vysvětlení.

Upraveno uživatelem marek-81
  • Basic
  • Red Basic
  • -, Základní
  • -, CA modul
  • Brno
  • Centrum péče

@marek-81 Přesně tak, ve výsledku můžete mít jedno Vyúčtování pro všechno, jen je potřeba o to požádat. Do té doby budete dostávat každý měsíc 2 různá Vyúčtování.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Muzu u platby internetu nastavit trv.prikaz, dle platby co jsem jiz odeslal minuly mesic? Nebo se stale meni var.symbol? 

Po prevodu pod VF jsem trv.prikaz zrusil a platim to QR kodem, ale trv.prikaz by byl pohodlnejsi.

Dekuji za informace.

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha

Variabilní symbol = číslo daného Vyúčtování, tedy vždy se mění. Doporučuji nastavit inkaso https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/inkaso/

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

@flacek pokud ti vyhovoval trvalý příkaz, taky doporučuji přejít na inkaso. Nastavili inkaso z účtu u tchánů (po zrušení jejich SIPO), žádný problém. Já v podstatě čekám na migraci svého internetu,  uklidnění situace, k tomu mám na sebe ještě smlouvu u rodičů. Oboje zatím hlídám a platím QR kódem, ale jak si všechno trošku sedne, plánuju na inkaso přejít.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
  • Centrum péče

@ost-plus@seznam.cz Hezký večer, jakmile jsou služby v systémech Vodafonu, tak je každý měsíc stejný specifický symbol (to je zároveň číslo plátce), variabilní symbol se vždy mění a jde o číslo vystaveného Vyúčtování. To je rozdíl proti Vyúčtování v systémech bývalého UPC.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Dobrý den, dnes měla začínát migrace na mém internetu, ale do ted se stále nic neděje, mohu se zeptat zda se migruje i přes víkend?

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...