Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 20. ledna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 20. ledna 2022 @marek-81 Hezký den, Marku, služby z exUPC systémů vám převedeme na samostatného plátce (do samostatného Vyúčtování), a to kvůli tomu, abyste mohl využívat i původní údaje k platbě, jak jste byl zvyklý (spousta lidí má třeba trvalé příkazy, SIPO apod.). Jakmile bude převod hotový a dokončíme také převod financí (obvykle do měsíce od data převedení), tak nás můžete požádat o sloučení obou plátců a všechny služby pak budete mít v jednom Vyúčtování. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60077-kone%C4%8Dn%C3%A1-f%C3%A1ze-spojen%C3%AD-upc-s-vodafone/page/7/#findComment-450799 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek-81 Odesláno 20. ledna 2022 Autor Sdílet Odesláno 20. ledna 2022 (upraveno) @Ondra - VodafoneZdravím Ondro, takže pokud to dobře chápu, až bude "po všem" požádám o sloučení a pak budu mít jednu platbu za všechny sluzby. Do té doby budu tedy stále platit dvě samostatná vyúčtování s jiným var. Symb. Děkuji za vysvětlení. Upraveno 20. ledna 2022 uživatelem marek-81 Citovat Basic Red Basic -, Základní -, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60077-kone%C4%8Dn%C3%A1-f%C3%A1ze-spojen%C3%AD-upc-s-vodafone/page/7/#findComment-450800 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 20. ledna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 20. ledna 2022 @marek-81 Přesně tak, ve výsledku můžete mít jedno Vyúčtování pro všechno, jen je potřeba o to požádat. Do té doby budete dostávat každý měsíc 2 různá Vyúčtování. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60077-kone%C4%8Dn%C3%A1-f%C3%A1ze-spojen%C3%AD-upc-s-vodafone/page/7/#findComment-450806 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Odesláno 20. ledna 2022 Sdílet Odesláno 20. ledna 2022 Muzu u platby internetu nastavit trv.prikaz, dle platby co jsem jiz odeslal minuly mesic? Nebo se stale meni var.symbol? Po prevodu pod VF jsem trv.prikaz zrusil a platim to QR kodem, ale trv.prikaz by byl pohodlnejsi. Dekuji za informace. Citovat - - - Compal CH7465 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60077-kone%C4%8Dn%C3%A1-f%C3%A1ze-spojen%C3%AD-upc-s-vodafone/page/7/#findComment-450808 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. ledna 2022 Sdílet Odesláno 20. ledna 2022 Variabilní symbol = číslo daného Vyúčtování, tedy vždy se mění. Doporučuji nastavit inkaso https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/inkaso/ 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60077-kone%C4%8Dn%C3%A1-f%C3%A1ze-spojen%C3%AD-upc-s-vodafone/page/7/#findComment-450809 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ost-plus@seznam.cz Odesláno 20. ledna 2022 Sdílet Odesláno 20. ledna 2022 Já dostávám v elektronickém vyúčtování variabilní číslo vždy stejné - platba klasickým zadáním jednorázového příkazu 🤔 Citovat Super - Základní Compal CH7465 Teplice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60077-kone%C4%8Dn%C3%A1-f%C3%A1ze-spojen%C3%AD-upc-s-vodafone/page/7/#findComment-450819 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 20. ledna 2022 Sdílet Odesláno 20. ledna 2022 @flacek pokud ti vyhovoval trvalý příkaz, taky doporučuji přejít na inkaso. Nastavili inkaso z účtu u tchánů (po zrušení jejich SIPO), žádný problém. Já v podstatě čekám na migraci svého internetu, uklidnění situace, k tomu mám na sebe ještě smlouvu u rodičů. Oboje zatím hlídám a platím QR kódem, ale jak si všechno trošku sedne, plánuju na inkaso přejít. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60077-kone%C4%8Dn%C3%A1-f%C3%A1ze-spojen%C3%AD-upc-s-vodafone/page/7/#findComment-450822 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 20. ledna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 20. ledna 2022 @ost-plus@seznam.cz Hezký večer, jakmile jsou služby v systémech Vodafonu, tak je každý měsíc stejný specifický symbol (to je zároveň číslo plátce), variabilní symbol se vždy mění a jde o číslo vystaveného Vyúčtování. To je rozdíl proti Vyúčtování v systémech bývalého UPC. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60077-kone%C4%8Dn%C3%A1-f%C3%A1ze-spojen%C3%AD-upc-s-vodafone/page/7/#findComment-450830 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Odesláno 20. ledna 2022 Sdílet Odesláno 20. ledna 2022 Diky za info, ale inkaso nechci, tak pokud nejde klasicky trv. tak to zaplatim QR kodem. Citovat - - - Compal CH7465 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60077-kone%C4%8Dn%C3%A1-f%C3%A1ze-spojen%C3%AD-upc-s-vodafone/page/7/#findComment-450833 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 22. ledna 2022 Sdílet Odesláno 22. ledna 2022 Dobrý den, dnes měla začínát migrace na mém internetu, ale do ted se stále nic neděje, mohu se zeptat zda se migruje i přes víkend? Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60077-kone%C4%8Dn%C3%A1-f%C3%A1ze-spojen%C3%AD-upc-s-vodafone/page/7/#findComment-450864 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.