Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

Behem poslednich dvou tydnu mam skoro každy den vypadek spojeni mezi 16 a 17 hodinou. Vypadek trva asi 10 - 30 minut a pak se vyreši sam. Chtěl bych vědět jestli je to kvule nejake technicke praci a nebo prostě to spojeni neni tak spolehlivě jak bylo před tim s UPC? Lokalita je Čápková 60200, Brno.

Předem děkuji za odpoved´a preji hezky den.

 

Odesláno

Zdravím,

to se takto nedá říci. Záleží jestli je to WiFi připojení, připojení kabelem atd. Navíc tu můžeme tzv. vařit z vody a dávat obecné tipy. Zde není technická podpora, jen diskuzní fórum. Doporučuji se obrátit na Vodafone buď telefonicky nebo na emailu opravime@vodafone.com

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Děkují za odpoved´

Odesláno

@Sergey obávám se, že to bude nějaký výpadek u poskytovatele. Pokud bude přetrvávat dále, tak je nejlepší se ozvat.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community