Odesláno 6. srpna 2021 3 roky Pěkný den přeji, mám problém s načtením stránky Můj Vodafone (https://www.vodafone.cz/muj/), na které mi vyskočí chybová hláška "Při načítání došlo k chybě" ještě s dalším textem a měnícím se číslem chyby, viz odkaz níže. Tato hláška mi v poslední době začala vyskakovat přes domácí připojení k internetu a to na stolním počítači (zkoušeno přes různé internetové prohlížeče), tak i přes domácí wi-fi (stejné internetové připojení jako domácí pc) na dvou telefonech. Pokud se na telefonech připojím přes data (u jednoho telefonu vodafone a u druhého O2), stránka bez problémů naběhne. Např. v práci jsem s načtením této stránky také neměl problémy. Nevíte čím by to mohlo být? Screenshot s chybovým hlášením zde.... https://ctrlv.cz/MUtA Děkuji Radim Jo a nevím, proč to mám v sekci technické podpory pro televize, za to se omlouvám. Upraveno 6. srpna 2021 3 roky uživatelem radimekk
Odesláno 6. srpna 2021 3 roky Téma přesunuto. Každopádně nejdříve ze všeho zkuste smazat cookies a vše ze stránek Vodafone. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 6. srpna 2021 3 roky děkuji za tip, zkusím až budu doma! I tak mne ale překvapuje, že to nefunguje ani na počítači, ani na telefonech na domácím internetovým připojení, jakmile ale jedu na telefonech přes data, tak to funguje. Konzultoval jsem to s poskytovatelem mého domácího internetu a ten odpověděl, že to na jejich IP adresách zkoušeli a bez problémů.
Odesláno 8. srpna 2021 3 roky Tak bohužel, smazání coockies atd nepomohlo. Zkoušel jsem i dcery mobil, ten je vodafonem netknutej a to samé. Na domácím internetovém připojení (PC - připojeno kabelem a tři mobily přes wi-fi) to prostě nejede a jinak jo. Spíš se zdá, že to něco u mne blokuje a nevím co, ale jen ten vodafone. Před 1-2 měsíci vše ale fungovalo. 😔 Myslíte, že by mi mohli poradit, pokud bych kontaktoval přímo linku Vodafonu? Díky za rady. Upraveno 8. srpna 2021 3 roky uživatelem radimekk
Odesláno 8. srpna 2021 3 roky Ano, napište jim na FB, aby to zkontrolovali. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 8. srpna 2021 3 roky Samozřejmě na FB napsat tomu svému "domácímu poskytovateli netu", protože to je chyba zjevně u něho. Nikoliv psát na FB Vodafone, to by k ničemu nebylo. - - - - -
Odesláno 8. srpna 2021 3 roky @Marek-26 nemám facebook, ale zkusím je nějak kontaktovat. @Adolf.Shitler poskytovatele internetu jsem kontaktoval, jak jsem zmiňoval již výše, jeho odpověď..... "zkusil jsem se prihlasit z rozsahu nasich IP adres do samoobsluhy Vodafone a prihlaseni se zdarilo. Problem tedy bude nekde na strane Vodafone" Tento problém jsem neměl vždy, je to záležitost cca teď léta. Přijde mi, jako že je ta samoobsluha nějak blokována, proto ten error. Nemyslím ale, že by to bylo jen na nějakém lokálním zařízení, protože to nefunguje ani na telefonech😒. Asi budu přehazovanej, jak horkej brambor, než se najde řešení.
Odesláno 8. srpna 2021 3 roky Může být blokována jenom jedna konkrétní IP adresa, což by šlo zjistit tak, že ti tvůj ISP dočasně přidělí adresu jinou a tu původní si sám otestuje. Nebo ti tu novou IP rovnou nechá a hotovo. Tak či onak je problém někde mezi tvým ISP a VF, což ty nevyřešíš a ani to není tvoje záležitost (ať si to ti dva operátoři nějak domluví mezi sebou, ty jsi zákazník a tebe to nezajímá). - - - - -
Odesláno 8. srpna 2021 3 roky Už to zkoušel přes datové připojení, tj. mimo svého ISP domácího netu a tam vše v pohodě. - - - - -
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.