Ivo2003 Odesláno 6. srpna 2021 Sdílet Odesláno 6. srpna 2021 Dobrý den, 1, Hodně často - několikrát denně se stává, že při sledování nahrávek vyskočí chyba - nepodařilo se připojit k serveru, stává se to i zde někomu? Pročítal jsem fórum ale nikdo si moc nestěžoval... 2, Občas u některých nahrávek nefunguje rychlé přetáčení, proč? 3, V mobilní app Vodafone TV zadám jako číslo VTV a za to číslo služby získané v samoobsluze a heslo ze sms, které používám i pro přihlášení do samoobsluhy a nikdy se mi nepovedlo přihlásit, dělám to dobře? Vodafone má hodně čísel, takže si nejsem jistý, co po mě vlastně chtějí Ještě se chci zeptat, jestli nejde reorganizovat hlavní menu STB, nechápu proč nahrané pořady jsou až někde dole - na 5 kliknutí ovladačem pod blbostma jako 'Ostatní sledují', což mě naprosto nezajímá co sleduji ostatní... Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60167-chyby-vodafone-tv/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Johny Odesláno 6. září 2021 Sdílet Odesláno 6. září 2021 1) Ne tak často, ale stává se mi to - hlavně se mi to stalo při přechození automaticky na další díl v seriálu při HBO OD 2) Evidentně nestíhá server nebo box nestihl stáhnout data, hlavně pokud si spustíte zpětně přehrání a hned dáte přetáčet, box nestíhá. Zkuste spustit zpětné přehrání, počkat 5 vteřin a pak až přetáčet. 3) Přihlašovací údaje přišli do SMSky při vytvoření služby, zkuste dohledat. 4) Jde, ale GUI nikdo jen tak předělávat nebude, stejně tak jako nepochopitelné zobrazení EPG, kdy nejsou schopni zajistit ani správné zarovnání textu při 90+ delším programu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60167-chyby-vodafone-tv/#findComment-447667 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 6. září 2021 Sdílet Odesláno 6. září 2021 Citovat 3, V mobilní app Vodafone TV zadám jako číslo VTV a za to číslo služby získané v samoobsluze a heslo ze sms, které používám i pro přihlášení do samoobsluhy a nikdy se mi nepovedlo přihlásit, dělám to dobře? Po otevření Vodafone v mobilu, se ti objeví nahoře na "monitůrku" mobilu nějaké přihlášení, to nepoužívej. Pod ním na levé straně se ti objeví sekce do přihlášení vyúčtování služeb (televize, internet). Tam klikni a budeš se muset přihlásit. Pokud máš přístup na internetu do "Můj Vodafone", tak použij stejné přihlašovací jméno a heslo. Jsou to jenom číslice, žádná písmena tam nejsou (alespoň já je nemám). Mě se to podařilo, mělo by to jít i tobě. 1 Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60167-chyby-vodafone-tv/#findComment-447675 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlos Odesláno 6. září 2021 Sdílet Odesláno 6. září 2021 Pořád dokola, už mě to k....a začíná sr.t, WiFi nemá přístup k internetu Citovat - - TV Komfort HD mediabox Ostrava1 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60167-chyby-vodafone-tv/#findComment-447677 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 18. listopadu 2021 Autor Sdílet Odesláno 18. listopadu 2021 Když otevřu Vodafone tv v mobilu tak je tam jen možnost zadání čísla, nic jiného tam není, zkoušel jsem snad všechny čísla z faktur atd a prostě nejde. Co se týče tv přes Stb, velmi často se stále stává, že se objeví hláška že není připojení k internetu. Občas zamrzne i pořad přehrávabý ze záznamu. Takové problémy nebyly ani kdysi s přístrojem Handan 6000 Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60167-chyby-vodafone-tv/#findComment-449002 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 18. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 18. listopadu 2021 Přihlašovací údaje měli přijít do sms. Box nenahrává na vlastní médium, ale do cloudu. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60167-chyby-vodafone-tv/#findComment-449004 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník tomt Odesláno 19. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 19. listopadu 2021 (upraveno) Další neznámá hláška při dnešním pokusu o spuštění VTV v notebooku WA181 Copak to asi může být, tušíte? Upraveno 19. listopadu 2021 uživatelem tomt Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60167-chyby-vodafone-tv/#findComment-449034 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.lozi Odesláno 19. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 19. listopadu 2021 Mně od WA181 pomohlo smazat cookies vodafonu v prohlížeči. Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60167-chyby-vodafone-tv/#findComment-449036 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 20. listopadu 2021 @tomt HTTP Error - Není možné přihlášení. Jak píše marian.lozi, zkusil bych smazat cookies daného webu. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60167-chyby-vodafone-tv/#findComment-449042 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 7. prosince 2021 Autor Sdílet Odesláno 7. prosince 2021 V poslední době se často stává, že při rychlém posuvu záznamu chybí náhledy a hlavně, občas spuštění záznamu trvá i 8 sekund po zvolení dané nahrávky, než to začne reagovat, u cihly to bylo hned. Že nyní to je v cloudu zákazníka asi moc zajímat nemusí, Vodafone sliboval, že pro zákazníky se přechodem nic nemění Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60167-chyby-vodafone-tv/#findComment-449548 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.