Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Drsný. Já netvrdím, že se nestane, že bse člověk dostane do fin potíží (zvláště v této době), ale tak to začnu řešit, ne? Stačí zavolat nebo jít na prodejnu a splátka se jednoduše posune bez pokut a nevím co ještě. 

  • Basic
  • Red Basic
  • -, Základní
  • -, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60170-neplat%C3%ADc%C3%AD-nespokojenec-na-fb/#findComment-447050
Sdílet na ostatní stránky

Ono to teď  VF má asi hodně rezervy.

 

Mám ve svém okolí několik lidí, kteří se s VF nejsou schopni dohodnout na věcech okolo vyúčtování. A to jsou všichni platiči a aktivně řešící lidé. Na lince jim pokaždé ohledně jednoho problému řeknou jiné informace, na něčem se dohodnou, jednají podle dohodnutého postupu a za měsíc je problém zpět. Z toho by se jeden zvencnul.

Platím účet za sebe a mám na sebe čerstvě psaný internet a další služby u rodičů, kteří už tyhle věci nedávají. Tak se jen tiše modlím, aby nedošlo k nějakému přešlapu ze strany VF.

Určitě z toho vyplývá - o problém se starat je ta méně bolestivá varianta. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60170-neplat%C3%ADc%C3%AD-nespokojenec-na-fb/#findComment-447054
Sdílet na ostatní stránky

Na platby je nejlepší inkaso z účtu a pak se člověk nemusí starat vůbec o nic. Nanejvýš si překontrolovat, jestli výše částky na Vyúčtování souhlasí s částkou strženou z účtu (když má někdo nutkání to kontrolovat).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60170-neplat%C3%ADc%C3%AD-nespokojenec-na-fb/#findComment-447055
Sdílet na ostatní stránky

Uplne 100% to inkaso neni. Asi pred 10ti lety mi zacaly od VF chodit SMS ze jsem nezaplatil, pritom mam inkaso a na uctu bylo dost penez. Navic jsem mel tehdy zpoplatneno volani na infolinku, misto toho jsem mel podrobny vypis volani a sms zdarma. Volal jsema a na infolince mi rekli ze nechapou proc se to nestahlo, ze ani nevidi chybu kvuli nedostatecne vysi. Zaplatil jsem rucne. To se mi pak opakovalo jeste 2x a jeste jsem zadal o slevu za volani na infolinku, kdyz jsem problem nezpusobil. 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60170-neplat%C3%ADc%C3%AD-nespokojenec-na-fb/#findComment-447059
Sdílet na ostatní stránky

Stát se může cokoliv, ale pokud je problém u poskytovatele, tak mě jakožto zákazníka to nezajímá v tom směru, že bych byl v pozici dlužníka. Horší by bylo, kdyby platbu zamítla moje banka, ovšem to se zatím nikdy nestalo.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60170-neplat%C3%ADc%C3%AD-nespokojenec-na-fb/#findComment-447061
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Neplatící nespokojenec na FB
  • po 2 týdnech...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...