Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Trochu trapnej dotaz asi ... mam karneval od konce dubna, prisel technik, zapojil kabel, nechal si podepsat smlouvu a zmizel ...

 

V papirech co mi nechal jsem nenasel zadne informace o tom kdy a jak platit ... pouze jsem si nechal ve smlouve zaskrtnout, ze budu platit prevodem z uctu.

 

Na webu karnevalu jsem rovnez k tomuto nenasel zadne info ...

 

Tedy se chci zeptat ... kdy a na jaky ucet s jakymi parametry bych mel poslat penize ?

Odesláno

Jo tak tohle je klasickej problem. Blby je to, ze se to ani nedozvis. Maji vypocetni system takovej, ze jim pokazdy hodi jiny cislo. Takze i kdyz zavolas na infolinku a sam popatras, kolik vlastne mas platit, tak ti tam i pri vsi dobry vuli stejne reknou blby cislo. Moje zkusenost je takova, ze mi rekli 3x (!!!!) jinou cifru a ve finale to dokonali tak, ze mi ostrihli z duvodu preplatku (!!!!!!). Poslal jsem vic a sup, odfrkli mi to a jeste v patek. Pak mas celej vikend na premejsleni a hledani jinyho providera...:)

Odesláno

mno ja nemam problem s tim kolik platit ... v tom mam jasno ... spis mi jde o to kdy a kam to mam poslat ...

Odesláno

no nechci byt neurvaly, ale neni lepsi se na tohle zeptat na infolince? Tam ti reknou zaplatte na ucet XY do (např.) 15 dne v mesici a je to. IMHO otazka 2 minut. Nemusis pak zakladat dalsi zbytecnej thread.

Odesláno

Neni nad to platit inkasem, oni si to vcas strhnou sami, jen bych nastavil rozumny limit odpovidajici mirne zvysene hodnote ceny objednanych sluzeb.. :)

Odesláno

neni mi jasny, proc nemuzou jako kazda jina firma zasilat mesicni vyuctovani, klidne elektronicky. Jediny co z nich dostanete je nejaky papir s vypisem plateb, ale pravidelne posilani proste nelze. Problem je v tom, mesicne ruzne prikupuju data, nekdy 5, nekdy 10GB, nekdy vic a proste nevim kolik kdy zaplatit. Oni si to zauctuji podle sveho, takze ja mam treba datove obdobi 21-20 ale zaplaceny to musi byt uz do 15 v mesici. Pri obednani datoveho balicku se pise , ze to bude zauctovano v dalsim zuctovacim obdobi, ovsem naokujou si to tak nejak chaoticky. Volat tam kazdy mesic kolik mam teda platit odmitam a na inkaso kaslu, buhvi, kolik by si strhavali. Myslim, ze tohle by mohlo zajimat prislusne urady, jelikoz i u stankare dostanete doklad, zakolik a zaco jste zaplatili.

Odesláno

Na zaklade pozadavku (automaticky to nedelaji) ti budou posilat fakturu, nevim ale zda jenom v pripade, ze mas svoje ICO, DIC :P

Odesláno

ano,pouze pokud ma ICO, jinak beznemu koncovemu uzivateli nic posilat nebudou, to mi prijde jako dobry namet pro prislusne urady, uvidime, jak se k tomu vyjadri.

  • po 5 týdnech...
Odesláno

Mne normalne fakturu posilaji a neni to na ICO, stacilo zavolat na infolinku a rict, ze chci doklad.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Presne tak !!

jsou to nehorazne kurvy !!

priobjednal jsem si data kolem 20!! (uctovaci obdobi mam do 15) ,je tam napsano ze se to uctuje v dalsi zuctovacim obdobi ale oni mi jeste v ten samy mesic poslali dopis s tim ze dluzim 450 Kc.

Tak jsem se nasral poslal jsem jim doporuceny dopis a do dneska mi neprisla odpoved !

Sere me jejich chovani,jejich zpoplatnena infolinka na ktere necham majland (jeste kvuli jejich chyb !!)...

Poridim pevnou linku a snad budu mit klid.

i to vyjebane FUPko a predrazene prikoupeni dat..

Bluetone myslim ani Fupko nema a jeste nejmin dalsi dve spolecnosti..

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community