Odesláno 17. srpna 2021 3 roky Zdravím, mám takový dotaz. Přišla mi nova simkarta s tarifem, vše proběhlo v pořádku až na aktivaci Imessage u IPhonu. Když chci přidat své nové telefonní číslo pro aktivaci, hlásí mi to že už je aktivní na jiném úctě, přitom telefonní číslo je mé. Ví někdo v čem by mohl být problém ? Děkuji.
Odesláno 17. srpna 2021 3 roky To SIM karta má nové telefonní číslo, nebo tam proběhla třeba nějaká portace od jiného operátora? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 17. srpna 2021 3 roky Ak ste to skúšali niekoľkokrát za sebou behom pár minút, tak treba počkať pár hodín a skúsiť znova. Každý pokus o aktiváciu je SMS do Írska (pre EU), ak si dobre pamätám. Super - Základní - Bratislava
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.