Návštěvník david123 Odesláno 17. srpna 2021 Sdílet Odesláno 17. srpna 2021 Zdravím, mám takový dotaz. Přišla mi nova simkarta s tarifem, vše proběhlo v pořádku až na aktivaci Imessage u IPhonu. Když chci přidat své nové telefonní číslo pro aktivaci, hlásí mi to že už je aktivní na jiném úctě, přitom telefonní číslo je mé. Ví někdo v čem by mohl být problém ? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60245-imessage-aktivace/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 17. srpna 2021 Sdílet Odesláno 17. srpna 2021 To SIM karta má nové telefonní číslo, nebo tam proběhla třeba nějaká portace od jiného operátora? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60245-imessage-aktivace/#findComment-447334 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník david123 Odesláno 17. srpna 2021 Sdílet Odesláno 17. srpna 2021 Mám úplně nové číslo i simkartu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60245-imessage-aktivace/#findComment-447335 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadra2030 Odesláno 17. srpna 2021 Sdílet Odesláno 17. srpna 2021 Ak ste to skúšali niekoľkokrát za sebou behom pár minút, tak treba počkať pár hodín a skúsiť znova. Každý pokus o aktiváciu je SMS do Írska (pre EU), ak si dobre pamätám. Citovat Super - Základní - Bratislava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60245-imessage-aktivace/#findComment-447343 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.