Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, mám takový dotaz. Přišla mi nova simkarta s tarifem, vše proběhlo v pořádku až na aktivaci Imessage u IPhonu. Když chci přidat své nové telefonní číslo pro aktivaci, hlásí mi to že už je aktivní na jiném úctě, přitom telefonní číslo je mé. Ví někdo v čem by mohl být problém ? Děkuji. 

  • Slamb změnil název na Imessage aktivace
Odesláno

To SIM karta má nové telefonní číslo, nebo tam proběhla třeba nějaká portace od jiného operátora?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mám úplně nové číslo i simkartu. 

Odesláno

Ak ste to skúšali niekoľkokrát za sebou behom pár minút, tak treba počkať pár hodín a skúsiť znova. Každý pokus o aktiváciu je SMS do Írska (pre EU), ak si dobre pamätám.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community