Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, mám takový dotaz. Přišla mi nova simkarta s tarifem, vše proběhlo v pořádku až na aktivaci Imessage u IPhonu. Když chci přidat své nové telefonní číslo pro aktivaci, hlásí mi to že už je aktivní na jiném úctě, přitom telefonní číslo je mé. Ví někdo v čem by mohl být problém ? Děkuji. 

  • Slamb změnil název na Imessage aktivace
Odesláno

To SIM karta má nové telefonní číslo, nebo tam proběhla třeba nějaká portace od jiného operátora?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mám úplně nové číslo i simkartu. 

Odesláno

Ak ste to skúšali niekoľkokrát za sebou behom pár minút, tak treba počkať pár hodín a skúsiť znova. Každý pokus o aktiváciu je SMS do Írska (pre EU), ak si dobre pamätám.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community