Návštěvník Susovka Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 Dobrý večer, mame internet a TV od Vodafonu, píše nám to že signál vše je výborný, kvalita vše ok ale přesto se nemůžeme připojit, píše nám to v závorce bez připojení k internetu. Nevíte co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60283-bez-p%C5%99%C3%ADstupu-k-internetu/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 Ta výborná kvalita signálu se zřejmě týká připojení přes wi-fi na router, ale ten už nemá připojení do internetu, Takže v prvé řadě restartujte router chvilkovým odpojením od elektrického napájení, když to nepomůže, tak kontaktujte telefonicky Vodafone. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60283-bez-p%C5%99%C3%ADstupu-k-internetu/#findComment-447589 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 3. září 2021 Sdílet Odesláno 3. září 2021 Pouziju toto vlakno k povzdechnuti, jak jde kvalita pripojeni k internetu po koupi UPC Vodafonem k sipku. Behem tydne uz treti masivni vypadek, kdy nejde nejen internet, ale ani TV. To jsem za UPC nikdy nezazil. Na TP poradi restart modemu (!). V oznamenych vypadcich vzdy interval minimalne 5 hodin. To se jim ty kabely rozpadaji, nebo co se deje? 1 Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60283-bez-p%C5%99%C3%ADstupu-k-internetu/#findComment-447606 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.