Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, zda si účtuje Vodafone nějaký poplatek z dlouhodobé využívání dat v zemích EU? Jedu na rok na Slovensko a ráda bych využívala data z české simky. Má Vodafone nějakou "politiku přiměřeného využívání"? 

Děkuji za pomoc :)

  • Slamb změnil název na Data v EU dlouhodobě
Odesláno

Asi bych vycházel z těchto obecných podmínek:

https://www.google.com/amp/s/europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-telecoms/mobile-roaming-costs/indexamp_cs.htm

Dále bych zvážil pokud máte telefon s podporou dual SIM, tedy možnost využívat současně dvě SIM karty, zda by třeba nebylo vhodnější si na Slovensku pořídit nějakou místní SIM kartu na mobilní data.

Jak to konkrétně řeší Vodafone to netuším, zkuste se ještě zeptat třeba na jejich Facebooku:

https://m.facebook.com/vodafoneCZ/posts_to_page/

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community