Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Potvrzuji výpadky připojení (resp. opakující se hláška o nepřipojení k internetu). Zpětné shlédnutí nejde už několik dnů. Lokalita: Litoměřice.

K mému předchozímu příspěvku.....zatím pomohl postup uvedený v sousedním vláknu....vypnutí modemu, 10 minut počkat, start modemu, po náběhu modemu na ca 5 minut vypnutí STB a opětovné zapnutí.

Odesláno

Hláška o nepřipojení k serveru se mě objevila pouze jednou, zhruba před 3 týdny a to asi na dobu 3 minut. Jinak bez těchto problémů. Ovšem, jsem už nějakou dobu zmigrován do Vodafone a používám jejich Vodafone STB + jejich modem. 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community