Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, problém nastal po výpadku služeb , nejela ani tv a ni net. Druhý den vše ok až na to, že se nemohu připojit k routru. Když mám propojen počítač a modem (Cisco 3208)tak internet jede, ale když to propojím přes wifi router (tp-link ac1200)tak nejde internet vůbec, nevím jestli je problém s ip adresou nebo jiné nastavení.

Odesláno

Ano zkoušel. Zkoušel jsem i dva různé routry či jiny kabel a nic, vždy po připojení do routru svítí na routru oranžově kontrolka internetu a tím pádem nejede internet ani na pc, když vytáhnu kabel z routru a dám ho zpět jen modem-pc tak vše ok.

Odesláno
Základem je se dostat do administrace routeru (192.168.0.1 nebo 192.168.1.1), klidně i přes tvrdý reset toho TP-Linku a nastavit vše potřebné.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Když se dostanu do nastavení Tp-linku tak se nikdy nedokončí konfigurace, na konci to napíše chybu. Když dám síťová připojení, tak to píše špatná konfigurace ip. Mám nastavenou automatickou. statická ip neznám. Jako by se nechtěl spojit se servrem a poslat hodnoty DHPC, DNS

 

Odesláno

Zkus to ještě udělat následovně, odpoj od  modemu všechny zařízení, restartuj ho chvilkovým odpojením od elektrického napájení, pak připoj router a také ho restartuj, když to nezabere, tak zkusíme ještě nějaké další možnosti...

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Stále stejná situace:(

 

 

Odesláno
Pokud nelze dokončit nastavení routeru, tak je chyba buď přímo v něm nebo v uživateli, že tam něco dělá špatně. Začal bych tím, že u volby "Rychlé nastavení" zatrhnu volbu "Klonovat aktuální MAC adresu počítače", uložit a restart jak routeru, tak i modemu. Pak znovu jít do administrace routeru a v "Pokročilé nastavení / Status" se podívat, co to píše u položky "Internet".
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community