Návštěvník Ivan Odesláno 13. září 2021 Sdílet Odesláno 13. září 2021 Čekal jsem víc jak hodinu na spojení s operátorem a stejně nedočkal. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 13. září 2021 Sdílet Odesláno 13. září 2021 Zdravím, po 65 minutách se jakýkoliv hovor automaticky přeruší. A co máte za problém? Nejde ho vyřešit v samoobluze? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/#findComment-447762 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 13. září 2021 Sdílet Odesláno 13. září 2021 asi si chce popovidat s operátorem, jinak by nevolal Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/#findComment-447763 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel m Odesláno 13. září 2021 Sdílet Odesláno 13. září 2021 já táhle měním HD Mediabox bez úspěchu už je 1 měsíc a nic. Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/#findComment-447764 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 13. září 2021 Sdílet Odesláno 13. září 2021 @Pavel m Což o to, v rámci servisu by se box mohl vyměnit hned, ale vy chcete migrovat do Vodafone systémů. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/#findComment-447765 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny Odesláno 13. září 2021 Sdílet Odesláno 13. září 2021 Komunikace s Vodafone je bohužel tragická. 6x jsem nahlašoval stejný problém a to různými způsoby (vč. hovoru s operátorem). Dál už si ani nepamatuju, kolikrát jsem musel upřesňovat problémy, protože odpovědi byly v mnoha případech úplně nanic (resp. se vůbec netýkaly hlášených závad), než jsme se k něčemu dopracovali. 2x mi volal technik (nevím jestli ten samý) a pokaždé sliboval že se nejpozději druhý den ozve. Ani jednou se už neozval (od druhého volání to už budou tři týdny, ale kdo ví, jak Vodafone počítá dny). Naposledy sice hlavní problém vyřešil (po 63 dnech od prvního nahlášení), ale slíbil další informace k dalším závadám. A nic. Nepočítám, že by se ještě ozval. Citovat 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/#findComment-447767 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel m Odesláno 13. září 2021 Sdílet Odesláno 13. září 2021 před 1 hodinou, Marek-26 napsal: @Pavel m Což o to, v rámci servisu by se box mohl vyměnit hned, ale vy chcete migrovat do Vodafone systémů. Děkuji za odpověď,alespoň mohli napsat co bude se dít dál. Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/#findComment-447768 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 13. září 2021 Sdílet Odesláno 13. září 2021 @kenny Můžete být konkrétnější, jaké problémy? 🙂 @Pavel m Tak asi víte, že se vás snažili kontaktovat v době, kdy jste nemohl mluvit. Být vámi, tak se na předčasnou migraci vyprdnu (Vodafone musí splnit nějaké věci ohledně komunikace a lhůty, které jim ukládá právní řád atd.) a nechám si box vyměnit přes servis. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/#findComment-447769 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny Odesláno 13. září 2021 Sdílet Odesláno 13. září 2021 @Marek-26 Problémy s nepoužitelným VTV Boxem. Už jsem je tu psal v červnu. Nepočítal jsem s tím, že to opraví (to musí dodavatel prostřednictvím FW, pokud to není HW problém), ale musí to po dodavateli vyžadovat a tedy vědět, v čem je problém. To se mi snad po několikeré komunikaci povedlo popsat a dle sdělení technika nejsem sám s těmi problémy. Posledním hovorem mi byla nastíněna možnost nějaké kompenzace po dobu, co bude VTV Box nepoužitelný, popř. ještě jiné dočasné řešení (detaily tady psát nebudu). Bližší informace mi slíbil zavolat druhý den. Už se nikdo neozval. Další problém je šetření nákladů ze strany VF a tím zhoršení služby, které asi nikdo ani nechce řešit. Řešení je - zákazník si zvykne. VTV box je opět uložený v krabici. Co ho mám byl zapojený celkem tak 48h, víc jsem nevydržel. Mimochodem zprovoznit nefunkční přihlášení do systému trvalo 63 dnů. Takhle rychle se řeší ty jednodušší problémy. Už to řešit nebudu, ten krám prostě vrátím. Citovat 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/#findComment-447771 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 13. září 2021 Sdílet Odesláno 13. září 2021 @kenny VTV box má své mouchy, spousty much. Oproti jiným nově zařazeným zařízením z mého pohledu násobně méně, ale to neznamená, že některé nedokážou pít krev a nedufám v jejich brzké vychytání. Stačí se podívat, jak se tu nadávalo na Horizon DVR box (Dawn alias cihličku) a není to tak dlouho. A teď je vše zapomenuto a lidem schází resp. ho vyzdvihují nad nový VTV box. 100 lidí, 100 chutí, mě se více líbí VTV box, funkcemi, chováním atd. Co se týče přesahu, tak je nastaveno 15 minut po pořadu. Bohužel, žádný člověk či AI to nestříhá a televize své původně zveřejněné časové sloty nedodržují. Datový tok zpětného shlédnutí a obecně kvalita VOD obrazu by mohla jít nahoru, ale myslím si, že je tam omezení v tom, že veškeré VOD je přizpůsobeno IPTV službě, kde se vždy hledá nejlepší poměr výkon/kvalita/cena. VF jako každý se snaží náklady šetřit, ale objektivně do sítě a její kvality investuje násobně více, než za poslední roky UPC (vlastník LGI pochopitelně nechtěl zbytečně investovat do něčeho, co prodává), VF si teď některé věci holt vyžírá. Možná VF aktuálně své HR zdroje alokuje hlavně na migraci zákazníků, a tak vývoj některých jiných věcí má nižší prioritu (jo, to je snaha ušetřit, nemuset jít s prosíkem za LGI a prodlužovat smlouvy za desítky miliónů € ročně), ale zase spousta věcí se vyvíjí centrálně pro větší část zemí, zdroje tedy mohou být i sdílené napříč regiony. Některé věci díky tomu mohou být vyřešeny dříve, jiné individuální požadavky menšiny naopak později. Nejsem si jist, zda jsem to již nepsal, ale jestli stejně box nepoužíváte a sledujete lineární vysílání přes CA modul, pak nemá cenu mít box ve skříni a platit pronájem. Vzhledem k tomu, jak vývoj a aktualizace aktuálně vycházejí není otázkou několika málo týdnů vyřešení většiny věcí. Spousta věcí již měla být, a nejen my zákazníci na ně netrpělivě čekáme. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/#findComment-447772 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.