Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

@Marek-26 VTV box má bohužel takovou zásadní chybu, že nemůže být připojen k TV. Pak je samozřejmě nemožné jej vůbec používat. HDMI CEC obsahuje chybu, která způsobuje narušení komunikace stavajících zařízení a dokonce i jejich úplné "zamrznutí". Ve dvou dnech (kdy jsem ho zkoušel) 3x umrtvil AV receiver tak, že vzpamatovat šel jen odpojením napájení. Nikdy předtím se tak nestalo a po odpojení VTV boxu se to již také neopakovalo. S nepoužíváním VTV boxu jsem se smířil. I když by se jiné chyby možná dali omluvit nebo se s nimi smířit (nerad) není to z výše uvedeného důvodu vůbec možné. Čekal jsem, jak se k tomu VF postaví. Dlouho se odpovědím na toto téma vyhýbal, případné rady vůbec nesouvisely s CEC. Teprve při poslední komunikaci s technikem z VF konečně přiznal, že tento problém existuje a že o něm vědí. Kvůli němu jsem ten box vybalil a připravil, protože naznačil, že by mohlo existovat řešení. Bohužel jen takové, že na ostatních zařízeních vypnu CEC. To je neakceptovatelné řešení, protože stávající zařízení TV, AVR, BR s touto vzájemnou komunikací nemají žádný problém.

VTV box jsem připravený vrátit, ale na některé věci jsem tvor líný, takže to bude až nastane nějaká příležitost. Sice mě mrzí, že za něj platím, ale spíš tak z principu. Platba za VTV box mi pokryje tak 1 den dopravu do práce a to mě nevytrhne.

Víc mě mrzí (spíš už vadí) ta nekomunikace ze strany VF. I to, že 23.8. slíbil technik, že druhý den zavolá. Kolikátého je dnes? Je to 20 dnů a nepředpokládám, že se někdo ještě ozve.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno

Jsem zásadně, ale velmi zásadně nespokojen s vaším telefonním odpovědním systémem. Nelze se vůbec dovolat operátorovi.

Mám kabelovou televizi TV Start a je ode dneška nefunkční. Vaše automatické odpovědi k řešení problémů jsou na 2 věci. Nemám žádný modem, který bych mohl zapnout a vypnout, jak v telefonu radíte. Můj přijímač je připojen k vaší kabelové TV (bývalá UPC) přímo koaxiálním kabelem.

Odpoledne cca ve 13.30 jsem viděl, že vaši pracovníci něco opravovali na vašem zařízení na rohu ulic Mánesova a V Olších v Kralupech n. Vlt., od té doby kabelovka nejde. K operátorovi, který by problém vyřešil, se opravdu nelze dovolat (zkouším to již přes půl hodiny).

Ještě, že mám také O2 TV, jejichž přístup k zákazníkům a spolehlivost služeb je bez závad. Vážně přemýšlím o zrušení vašich služeb.

Odesláno

a přesně takový lidi zbytečně zatěžujou zákaznickou linku, aby se tam nikdo nemoh dovolat 🙄🤦‍♂️

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Jasně

zkontrolujte si proč vám nejde internet na internetu.

(tady šlo o TV ale to podstatu problému s linkou operátora nemění)

Odesláno

tak vzhledem k tomu, že trasa k mobilnímu vysílači a k modemu doma se částečně liší, obvykle to neni problém 🤭

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
Celý post silně zavání trolingem ve prospěch O2, protože si dost těžko představit, že má někdo od VF jenom TV Start bez dalších služeb, notabene když má TV právě od O2 (i když možné to samozřejmě je). A napsat, že se nedá údajně dovolat na zákaznickou linku a hned na to zmínit, že v telefonu cosi radili o zapnutí a vypnutí modemu, to je taky poněkud divné. Leda by měl dotyčný na mysli, že se nedá spojit přímo s člověkem na zákaznické lince a poslouchá jenom plechovou hubu - v takovém případě ovšem "Vydrž, Prťka, vydrž!" :D
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Vodafone má velmi špatný IVR, promačkat se k operátorovi je celkem složité, chce to zadat klientské čísla a hesla a ve finále to sdělí, že modem máte dlouho bez restartu a sprostě to zavěsí, i když nevoláte kvůli modemu. A to ani netuším, proč by se měl modem pravidelně restartovat, jiné síťové prvky- tam mám uptime i rok a půl a vše jede, u Vodafone vadí měsíc u modemu

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
Kde je napsáno, že by se měl modem pravidelně restartovat? I když to asi ničemu nevadí a třeba výrobci routerů (namátkou TP-Link) dávají možnost automatického restartu v předem určený čas přímo do uživatelské volby v nastavení...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community