Přejít na obsah

Spojení s operátorem


Doporučené příspěvky

@Marek-26 VTV box má bohužel takovou zásadní chybu, že nemůže být připojen k TV. Pak je samozřejmě nemožné jej vůbec používat. HDMI CEC obsahuje chybu, která způsobuje narušení komunikace stavajících zařízení a dokonce i jejich úplné "zamrznutí". Ve dvou dnech (kdy jsem ho zkoušel) 3x umrtvil AV receiver tak, že vzpamatovat šel jen odpojením napájení. Nikdy předtím se tak nestalo a po odpojení VTV boxu se to již také neopakovalo. S nepoužíváním VTV boxu jsem se smířil. I když by se jiné chyby možná dali omluvit nebo se s nimi smířit (nerad) není to z výše uvedeného důvodu vůbec možné. Čekal jsem, jak se k tomu VF postaví. Dlouho se odpovědím na toto téma vyhýbal, případné rady vůbec nesouvisely s CEC. Teprve při poslední komunikaci s technikem z VF konečně přiznal, že tento problém existuje a že o něm vědí. Kvůli němu jsem ten box vybalil a připravil, protože naznačil, že by mohlo existovat řešení. Bohužel jen takové, že na ostatních zařízeních vypnu CEC. To je neakceptovatelné řešení, protože stávající zařízení TV, AVR, BR s touto vzájemnou komunikací nemají žádný problém.

VTV box jsem připravený vrátit, ale na některé věci jsem tvor líný, takže to bude až nastane nějaká příležitost. Sice mě mrzí, že za něj platím, ale spíš tak z principu. Platba za VTV box mi pokryje tak 1 den dopravu do práce a to mě nevytrhne.

Víc mě mrzí (spíš už vadí) ta nekomunikace ze strany VF. I to, že 23.8. slíbil technik, že druhý den zavolá. Kolikátého je dnes? Je to 20 dnů a nepředpokládám, že se někdo ještě ozve.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/page/2/#findComment-447774
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jarsky

Jsem zásadně, ale velmi zásadně nespokojen s vaším telefonním odpovědním systémem. Nelze se vůbec dovolat operátorovi.

Mám kabelovou televizi TV Start a je ode dneška nefunkční. Vaše automatické odpovědi k řešení problémů jsou na 2 věci. Nemám žádný modem, který bych mohl zapnout a vypnout, jak v telefonu radíte. Můj přijímač je připojen k vaší kabelové TV (bývalá UPC) přímo koaxiálním kabelem.

Odpoledne cca ve 13.30 jsem viděl, že vaši pracovníci něco opravovali na vašem zařízení na rohu ulic Mánesova a V Olších v Kralupech n. Vlt., od té doby kabelovka nejde. K operátorovi, který by problém vyřešil, se opravdu nelze dovolat (zkouším to již přes půl hodiny).

Ještě, že mám také O2 TV, jejichž přístup k zákazníkům a spolehlivost služeb je bez závad. Vážně přemýšlím o zrušení vašich služeb.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/page/2/#findComment-447801
Sdílet na ostatní stránky

Doporučuji nejprve zkontrolovat zda se nejedná o již hlášený výpadek:

https://www.vodafone.cz/vypadky/

 

Pak byste zjistil že ano.

Jinak stejnou informaci zjistíte i po přihlášení do Moje UPC.

Screenshot_20210915-175702.png

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/page/2/#findComment-447802
Sdílet na ostatní stránky

Celý post silně zavání trolingem ve prospěch O2, protože si dost těžko představit, že má někdo od VF jenom TV Start bez dalších služeb, notabene když má TV právě od O2 (i když možné to samozřejmě je). A napsat, že se nedá údajně dovolat na zákaznickou linku a hned na to zmínit, že v telefonu cosi radili o zapnutí a vypnutí modemu, to je taky poněkud divné. Leda by měl dotyčný na mysli, že se nedá spojit přímo s člověkem na zákaznické lince a poslouchá jenom plechovou hubu - v takovém případě ovšem "Vydrž, Prťka, vydrž!" :D
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/page/2/#findComment-447813
Sdílet na ostatní stránky

Vodafone má velmi špatný IVR, promačkat se k operátorovi je celkem složité, chce to zadat klientské čísla a hesla a ve finále to sdělí, že modem máte dlouho bez restartu a sprostě to zavěsí, i když nevoláte kvůli modemu. A to ani netuším, proč by se měl modem pravidelně restartovat, jiné síťové prvky- tam mám uptime i rok a půl a vše jede, u Vodafone vadí měsíc u modemu

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/page/2/#findComment-447815
Sdílet na ostatní stránky

Kde je napsáno, že by se měl modem pravidelně restartovat? I když to asi ničemu nevadí a třeba výrobci routerů (namátkou TP-Link) dávají možnost automatického restartu v předem určený čas přímo do uživatelské volby v nastavení...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60306-spojen%C3%AD-s-oper%C3%A1torem/page/2/#findComment-447820
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...