Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

Už měsíc mám na telefonu špatně nastavený čas takže i časy zmeškaných volání mám blbě, je vše o 2 hodiny posunuto. Změnit to v telefonu nemá smysl, vše se zase nastaví na čas z Vodafone při dalším příchozím hovoru z CLIP informace. 

U UPC to vždy bylo pár dní po změně času, u Vodafone už více než měsíc, zřejmě noví technici nepovažuji za podstatné mít na ústředně přesný čas. 

 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Zdravím,

na telefonu, jakože u pevné linky?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Zapomněl jsem napsat, že to je pevná linka. 

Většina DECT telefonů si nastavuje svůj čas z CLIP informace, co se přenáší po prvém zazvonění, tato informace obsahuje čas, telefonní číslo volajícího atd. 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
  • po měsících...
Odesláno
  • Autor

Opět asi dva měsíce špatný čas v CLIP posunut o dvě hodiny. Mohl by se k tomu vyjádřit samotný Vodafone proč to tak je? 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community