Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

I have been trying to contact an vodafone operator for over a week!! I am abroad and I really need to speak to one, I have tried all the numbers I could find on this website and all the possible solutions here and nothing works!! This is unacceptable ! I just want to change my tariff, I have tried using the website and the app for this and I always get a error stating that there are technical difficulties, for over a week. This forum is the last thing that I am willing to try before coming back to Czech Republic and canceling my subscription. Please let me know how else I can contact someone for this.

Odesláno

@Alex27 Hi, here is only discussion forum, where are customers, not operators. Write them on Facebook or Twitter.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Marek, I am a customer. I am outside of CZ now and I have been trying to find a operator since last week. This is a discussion on how to possibly find a way to contact Vodafone since there seems to be not one possible thing that this company has that properly works. So is the solution to finding a operator just messaging Vodafone on Facebook or Twitter? Is this the best that the company can do?

  • Slamb změnil název na What to do in order to talk with a operator

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community