Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

dopředu chci jen říct že vlastním router od exupc COMPAL CH7465LG, ale v administrativním rozhraní mám CH7465VF a dříve jsem měl jiné to administrativní rozhraní,

ale k problému, chtěl jsem si otevřít porty potřebné k hrám, ale nejdřív jsem si chtěl ověřit že mi to portforwardovaní bude fungovat a tak jsem začal základním portem se dá říct, 80kou, nastavil jsem to takto jak to správně má být 

image.png.105840fc1a463bc9200feeaf52356687.png

 

a podle stránky na "kontrolování otevřených portů" je furt stále zavřený, zkoušel jsem i jinou stránku 

https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/

https://portchecker.co/

 

Tak jestli by někoho napadlo co s tím nebo co jsem udělal špatně..

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community