Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Jak je možné, že jako zákazníkovi s mobilním tarifem od Vodafone je při přechodu na tarif s neomezenými daty nabízena 24 měsíční smlouva, zatímco stejný tarif je veřejnosti, kteří nejsou zákazniky Vodafone, nabízen bez závazků? To je hnus, jakým způsobem se Vodafone staví ke svým stálým zákazníkům.. Ještě 24 měsíců, aby případně při zrušení smlouvy byla pěkně tučná smluvní pokutička..

Upraveno uživatelem Tom91

Odesláno

@Tom91 T je pro případ, kdy si vezmete zařízení a znamená to, že byste ho musel doplatit při zrušení smlouvy hned. Co se týče sužeb, tak bych si doporučil přečíst např. tento článek. https://www.e15.cz/finexpert/nakupujeme/cesi-a-operatori-dvoulete-uvazky-a-smluvni-pokuty-maji-skoncit-1357621 resp. nějaký z pozdějšího data po uvedení do praxe.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community