Návštěvník Tom91 Odesláno 20. září 2021 Sdílet Odesláno 20. září 2021 (upraveno) Jak je možné, že jako zákazníkovi s mobilním tarifem od Vodafone je při přechodu na tarif s neomezenými daty nabízena 24 měsíční smlouva, zatímco stejný tarif je veřejnosti, kteří nejsou zákazniky Vodafone, nabízen bez závazků? To je hnus, jakým způsobem se Vodafone staví ke svým stálým zákazníkům.. Ještě 24 měsíců, aby případně při zrušení smlouvy byla pěkně tučná smluvní pokutička.. Upraveno 20. září 2021 uživatelem Tom91 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60328-p%C5%99echod-na-jin%C3%BD-tarif/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. září 2021 Sdílet Odesláno 20. září 2021 @Tom91 T je pro případ, kdy si vezmete zařízení a znamená to, že byste ho musel doplatit při zrušení smlouvy hned. Co se týče sužeb, tak bych si doporučil přečíst např. tento článek. https://www.e15.cz/finexpert/nakupujeme/cesi-a-operatori-dvoulete-uvazky-a-smluvni-pokuty-maji-skoncit-1357621 resp. nějaký z pozdějšího data po uvedení do praxe. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60328-p%C5%99echod-na-jin%C3%BD-tarif/#findComment-447933 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.