Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

 

včera mi byla operátorem přislíbena neomezená data. Vše z důvodu nefungujícího internetu od UPC (Vodafone). 

Kdy dojde k aktivaci, popřípadě na koho se mám obrátit?

Potřebuji se přes telefon napojit na notebook, a má data co mám v balíčku jsou již skoro vyčerpána včerejším a dnešním využíváním mobilních dat místo pevného internetu. 

 

Děkuji

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community