Návštěvník Sebnase Odesláno 22. září 2021 Sdílet Odesláno 22. září 2021 Dobrý den, včera mi byla operátorem přislíbena neomezená data. Vše z důvodu nefungujícího internetu od UPC (Vodafone). Kdy dojde k aktivaci, popřípadě na koho se mám obrátit? Potřebuji se přes telefon napojit na notebook, a má data co mám v balíčku jsou již skoro vyčerpána včerejším a dnešním využíváním mobilních dat místo pevného internetu. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60334-n%C3%A1hrada-dat-za-vypadl%C3%BD-internet/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 22. září 2021 Sdílet Odesláno 22. září 2021 Zkuste se na to zeptat na Facebooku Vodafone, tady je spíš diskuze uživatelů Vodafone. https://m.facebook.com/vodafoneCZ/posts_to_page/ But you can also try it on My Vodafone. https://www.vodafone.cz/muj/en/login Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60334-n%C3%A1hrada-dat-za-vypadl%C3%BD-internet/#findComment-447966 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.