Marek-26 Odesláno 10. února 2022 Sdílet Odesláno 10. února 2022 Já to chápu, já třeba budu TV rušit před převodem. Já konzumentem TV nejsem, takže je mi to vcelku fuk. Přítelkyně si holt jako kulisu k vaření či práci pustí třeba něco na iVysílání, TBBT, přátelé po milión šesté atp. Televizi jsem měl vlastně jen kvůli ní a tátovi, který používal Horizon Go na cestách a chromecast na posílání do TV. Nikdo se netvrdí, že je to v pořádku a v pohodě. A opakuji, neměl 2 roky. Navíc se nejdříve musela vyvinout ona migrace, začlenění plně jiných technologií do stávajících systémů atd. Odložit migraci také nešlo, tedy šlo, ale posunutí o rok by znamenaly desítky miliónů eur. Nerad to říkám, ale i když se podíl MacOS během let mírně zvyšuje, pak je to stále naprosto marginální OS, dostal tedy odpovídající prioritu (tedy za Windows, Android, iOS). A co prohlašovalo UPC, když člověk Horizon Go reklamoval? Že se jedná o bezplatný bonus, mohli ho teoreticky kdykoliv vypnout a odvolat se na to, že byl zdarma. Podobné je to v případě konkrétních kanálů. Kdyby Vodafone byl v pozici O2 a přišel by o kanály Prima, tak se z pohledu smlouvy se zákazníkem nic nezmění, pokud bude dodržen inzerovaný počet kanálů celkem a HD kanálů. ad ten internet, od převzetí resp. krátce po něm Vodafone začal s upgradem jedné z nejstarší a nejrozdrobenější sítě, kterou zdědil, tedy v Praze. Investuje do toho stovky miliónů. Zároveň nastavil vyšší standardy, ve výsledku by to mělo znamenat menší náchylnost k výpadkům (nejspíše i zvýšil SLA). Bohužel přišla corona a možnosti dělat zásahy jsou ještě omezenější než dříve. Lidé jsou najednou dopoledne doma, což dříve nebývali, jsou ještě více online, všimnou si i pár minutových výpadků, nezřídka za ty 2 roky se stalo, že část techniků nějaké pobočky skončilo v karanténě (většinou si na těch větších pobočkách zařídili druhé prostory na jiné adrese a rozdělili lidi, takže nedošlo k prakticky úplnému zrušení všech prací, instalací, servisů na 14 dní). LGI do toho na konci už neinvestovalo tolik. A pak tu máme spuštění ED3.1 služby, které běž na frekvencích, které se předtím nevyužívali, protože na nich běží LTE a dochází tak mnohdy k rušení (jako by nestačilo rušení TV od pozemního vysílání). Statisticky má Vodafone méně výpadků, než bylo za dob UPC. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60352-podpora-chromecast/page/4/#findComment-451788 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Thoriet Odesláno 12. února 2022 Sdílet Odesláno 12. února 2022 S tím Chromecastem je to průser, který mě v listopadu a prosinci stál 14 dní života, času a nervů. Nejen že mě postupně 12 lidí od Vodafonu různě lhalo a vodilo za nos, dozvěděl jsem se také, jaké má Vodafone zaměstnance burany a protože nemám od nich mobilní tarif, byl jsem zaškatulkovaný jako exUPC, tudíž největší lůza. Přes šílené vyjednávání, hodiny na lince, 5 návštěv poboček, jsem nakonec souhlasil s dokoupením prémiového STB, který mi měl můj problém vyřešit (tv v místě bez kabelu, s WiFi dostupností, doposud řešený přes HorizonGo a chromecast). A víte co? Problém se nevyřešil. Protože i přes to, že jejich prémiové STB umí fičet na WiFi, pokud máte do bytu koaxiální přípojku, máte smůlu a stejně to musíte zakabelovat. Takže tak. Tudíž je hezké že máme Vodafone TV, která je mi k ničemu, musím si platit jinou službu, která to umí. Nicméně věc nenechávám jen tak, právník se již dívá na to, zda Vodafone porušil podmínky převodu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60352-podpora-chromecast/page/4/#findComment-451909 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dvorto2 Odesláno 10. dubna 2022 Sdílet Odesláno 10. dubna 2022 Naprosto souhlasím. Nechápu vyjádření typu, že jsou přesnější jiné věci. To asi musí být tým plný lemplů, aby nedokázal při tak medializovanem spojeni vytvořit použitelnou apku. Ostuda Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60352-podpora-chromecast/page/4/#findComment-454108 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 10. dubna 2022 Sdílet Odesláno 10. dubna 2022 @dvorto2 Přednější ... přednější je rozhodně všechny zmigrovat z původních systémů na nové (staré původní vlastník postupně vypíná) a zajistit funkčnost služeb, zrevidovat smlouvy, procesy ... Takže nějaká apka není tou nejprioritnější věcí. Ale převod zákazníků a backendu se blíží ke konci. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60352-podpora-chromecast/page/4/#findComment-454109 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 10. dubna 2022 Sdílet Odesláno 10. dubna 2022 A, prosím, ti co "zmigrovávají" z původních systémů na nové, revidují smlouvy a procesy, to jsou ti, kteří u Vodafonu zároveň vyvíjejí aplikace? 4 1 Citovat - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60352-podpora-chromecast/page/4/#findComment-454124 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jana_1414 Odesláno 19. července 2022 Sdílet Odesláno 19. července 2022 Mám Chromecast TV a Vodafone TV mi tam funguje. Vodafone vydal aplikace pro chytré televize. Stačí do zařízení stáhnout a nainstalovat Vodafone TV.Android tv CZ.apk. Nevýhodou je, že základní dálkové ovládání neumí čísla, takže programy lze přepínat pouze pomocí seznamu. Nenašla jsem, jak programy seřadit. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60352-podpora-chromecast/page/4/#findComment-456505 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 19. července 2022 Sdílet Odesláno 19. července 2022 Není možné ty kanály třeba přepínat pomocí hlasu ? Ovladač od Chromecastu hlasové ovládání umí. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60352-podpora-chromecast/page/4/#findComment-456508 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jana_1414 Odesláno 20. července 2022 Sdílet Odesláno 20. července 2022 Bohužel nejde. Hlasem zadám číslo, tomu rozumí, ale vyhledává v rámci služeb Google. Nefunguje to v aplikacích. Používám O2 Tv a Vodafone Tv. U O2 si platím jen několik sportovních kanálů, a ty se mi zobrazují v nabídce programů. U Vodafone jich mám cca 200. Nepovažuji to za zásadní problém. Chromecast TV mám jen proto, abych nemusela platit drahé STB - třeba momentálně u O2 cca 4000 Kč. Nerada sleduji tenis na židli u počítače. 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60352-podpora-chromecast/page/4/#findComment-456518 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jana_1414 Odesláno 22. července 2022 Sdílet Odesláno 22. července 2022 Nakonec se mi problém s přepínáním programů podařilo vyřešit pomoci aplikace v mobilním telefonu Google Home, která umožňuje po spárovaní telefonu s Chromecast spustit v telefonu dálkové ovládání. 😀 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60352-podpora-chromecast/page/4/#findComment-456555 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 28. července 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 28. července 2022 V 19. 7. 2022 v 16:14, Jana_1414 napsal: Vodafone vydal aplikace pro chytré televize. ... Nenašla jsem, jak programy seřadit. V aplikaci pro chytré TV s Androidem řazení programů dostupné aktuálně není. Všechny informace o aplikaci najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/aplikace-vodafonetv-chytre-tv/. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60352-podpora-chromecast/page/4/#findComment-456680 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.