Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Muze mi nekdo sakra rict prosim co se deje s tim internetem od byvaleho UPC??

mel jsem tak 100mbit/s najednou mam 30, ale realne mam stejne min. (jsem pres ethernet pripojen)

Prosim HELP, ping prisernej a idk kolik za to mamka plati ale je to shit strasnej.

dekuju za pomoc 

  • Slamb změnil název na Pomalá rychlost
Odesláno

Tento dotaz abych pravdu napsal moc nechápu...

Odesláno

Restart modemu, kontrola kanalu v modemu, vypadek v miste? 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Nejspíš nějaký problém se signálem, Takže jak už bylo uvedeno restartovat modem zkontrolovat kabely a konektory a když to nepomůže tak volat na infolinku a oni už se ti na to na dálku mrknou.

Já tam zrovna dneska také volal, protože už 7 hodin nefunguje internet ani  TV.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community