Odesláno 13. října 2021 3 roky no seznam by byl vyborny, uz jsem to hledal na ofic. strankach... Super 500 Mb/s - Komfort Compal bilý brno
Odesláno 13. října 2021 3 roky 2 Marek26: Každopádně dík, každé info je zajímavé. - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov
Odesláno 13. října 2021 3 roky Nějaký oficiální seznam těch chybových hlášek by měl být k dispozici, protože k čemu je uživatelovy nějaká hláška o které neví co vlastně znamená, jedinou kterou by asi poznal, by asi byla WTF 😉 Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 21. října 2021 3 roky Chyba ověření. Špatné uživatelské jméno nebo heslo. (WA103) přitom mám uvedenou zelenou fajfu u hesla i čísla.Kde je chyba? Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most
Odesláno 21. října 2021 3 roky Obávám se, že to tady nikdo nebude schopen zodpovědět. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 21. října 2021 3 roky Ty zelené fajfky značí pouze to, že je tam něco vyplněno, vůbec to neznamená že jsou údaje vyplněné správně, budeš muset kontaktovat přímo Vodafone. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 21. října 2021 3 roky Jako ale bída je to veliká. Ta podivnost Horizon go fungoval všude. Teď: počítač nic, tablet nic. Aplikace na telefonu se neuvěřitelně seká. A my pátráme co znamená ta která hláška. Co u jednoho funguje, jinde ani náhodou. Prostě když něco alespoň nějak funguje, tak se to musí prostě zmršit. No díky, vodafone. Ještě že nejsem slávista a večer už budu u televize...😊 - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov
Odesláno 11. listopadu 2021 3 roky Vážení, tento problém mám taky, kdy náhodile nejde určitý pořad zpětně přehrát. Řešeno s technickou podporou, návštěva technika u mě doma s výsledkem vše OK a výsledek NULA! Mám zjištěno, že pokud zavoláte na podporu, tak vám řeknou, že jim to funguje. Následně jim sdělte svoje přihlašovací údaje, ať se přihlásí pod vašim účtem a garantuji, že v 90% jim to přehrát najednou nepůjde. Zakopaný pes je totiž váš účet, nikoli zařízení. Mám ověřeno, že pod mým účtem si dotyčný pořad nepřehraji ani v síti UPC (zkoušeno u dvou uživatelů v různých čtvrtích Brna s různými routery) ani v síti Netbox. Ani technikovi na jeho servisním noťasu pod mým účtem mu to nejelo!!! Pokud se vám tohle přihodí, nikde, ani v jiné síti si pod svým účtem si dotyčný pořad NEPŘEHRAJETE!!!
Odesláno 11. listopadu 2021 3 roky Tak zkus napsat nějaký konkrétní pořad, který ti nejde přehrát, ať to můžeme porovnat. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 11. listopadu 2021 3 roky Já kdysi řešil něco podobného ještě u UPC - náhodou jsem zjistil, že mi chybí nějaké kanály oproti jiným uživatelům v Horizon TV (mám komplet). Taky - ne, jede to, musí tam být. Zkoušeli jsme to, jsou tam všechny. Trvalo to skoro 3 měsíce, než jednoho co mi volal napadlo, ať mu dám přihlašovací údaje a ejhle, fakt, kanály chyběly. Pak už to šlo ráz na ráz - že prý byla chyba přímo v té uživatelské DB. Takže taky - chyba vázaná přímo na uživatele. - - - CA modul OVA
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.