Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

no seznam by byl vyborny, uz jsem to hledal na ofic. strankach...

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

2 Marek26:
Každopádně dík, každé info je zajímavé.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Nějaký oficiální seznam těch chybových hlášek by měl být k dispozici, protože k čemu je uživatelovy nějaká hláška o které neví co vlastně znamená, jedinou kterou by asi poznal, by asi byla WTF 😉

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Chyba ověření. Špatné uživatelské jméno nebo heslo. (WA103)

 

přitom mám uvedenou zelenou fajfu u hesla i čísla.Kde je chyba?

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Obávám se, že to tady nikdo nebude schopen zodpovědět. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ty zelené fajfky značí pouze to, že je tam něco vyplněno, vůbec to neznamená že jsou údaje vyplněné správně, budeš muset kontaktovat přímo Vodafone.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jako ale bída je to veliká. Ta podivnost Horizon go fungoval všude. Teď: počítač nic, tablet nic. Aplikace na telefonu se neuvěřitelně seká. A my pátráme co znamená ta která hláška. Co u jednoho funguje, jinde ani náhodou. Prostě když něco alespoň nějak funguje, tak se to musí prostě zmršit. No díky, vodafone. Ještě že nejsem slávista a večer už budu u televize...😊

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Vážení, tento problém mám taky, kdy náhodile nejde určitý pořad zpětně přehrát. Řešeno s technickou podporou, návštěva technika u mě doma s výsledkem vše OK a výsledek NULA!

Mám zjištěno, že pokud zavoláte na podporu, tak vám řeknou, že jim to funguje. Následně jim sdělte svoje přihlašovací údaje, ať se přihlásí pod vašim účtem a garantuji, že v 90% jim to přehrát najednou nepůjde. Zakopaný pes je totiž váš účet, nikoli zařízení. Mám ověřeno, že pod mým účtem si dotyčný pořad nepřehraji ani v síti UPC (zkoušeno u dvou uživatelů v různých čtvrtích Brna s různými routery) ani v síti Netbox. Ani technikovi na jeho servisním noťasu pod mým účtem mu to nejelo!!! Pokud se vám tohle přihodí, nikde, ani v jiné síti si pod svým účtem si dotyčný pořad NEPŘEHRAJETE!!!

Odesláno

Tak zkus napsat nějaký konkrétní pořad, který ti nejde přehrát, ať to můžeme porovnat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Já kdysi řešil něco podobného ještě u UPC - náhodou jsem zjistil, že mi chybí nějaké kanály oproti jiným uživatelům v Horizon TV (mám komplet).

Taky - ne, jede to, musí tam být. Zkoušeli jsme to, jsou tam všechny. Trvalo to skoro 3 měsíce, než jednoho co mi volal napadlo, ať mu dám přihlašovací údaje a ejhle, fakt, kanály chyběly.

Pak už to šlo ráz na ráz - že prý byla chyba přímo v té uživatelské DB. Takže taky - chyba vázaná přímo na uživatele.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community