Odesláno 21. října 2021 3 roky Dobrý den, jakou částku se snažíte dobít? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 21. října 2021 3 roky Dle hlášky byla platba zamítnuta vydavatelem karty. Zkusil bych ověřit, zda nebylo dosaženo limitu pro platby na internetu. Předpokládám, že zkoušíte dobít přes aplikaci Můj Vodafone? Ještě můžete zkusit webový portál https://www.vodafone.cz/predplacene-karty/ Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 21. října 2021 3 roky Tak teď nechápu. Jakou kartu? Platební? A co se snažíte zaplatit? Dobít kredit nebo platit paušál? We can also speak in English if you want. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 21. října 2021 3 roky I want to say that I do not have a card linked and I get this error at the stage of entering the payment amount
Odesláno 21. října 2021 3 roky Linked credit or debet card? Linked to what? You're trying make it in My Vodafone app? Maybe, it will be better to write Vodafone at their Facebook or twitter. I don't see to their systems. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 21. října 2021 3 roky you say that my problem may be related to the limits of the card, but my card is not linked to the account
Odesláno 21. října 2021 3 roky It's broken now. So It's impossible to buy credit on My Vodafone (web and app i think). You may use another option https://www.vodafone.cz/pece/en/payments-and-credit/credit/how-and-where-recharge-credit/ The problem is on side of bank. Problem was solved. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.