Odesláno 24. října 2021 3 roky Hello Vodafone Support Team, Since Saturday 23/10/2021 My internet is not working and I am not able to open any website. I barely could open a connection speed website and ran the test to find only 12kb/300mb. The connectbox lights are normal as usual, WiFi is available but nothing works I Have tried to use the ethernet cable but it's the same. I have checked all the cables twice. Can you please support, this is a critical situation, I am using my internet to work from home. My address is Belgiska 280/1 Prague 2 Thank you. Upraveno 24. října 2021 3 roky uživatelem atefth
Odesláno 24. října 2021 3 roky Hello, there is no Vodafone support team. There is only discussion forum, where customers talk mostly about services or devices. Please contact technical support by phone, they are there 24/7. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 24. října 2021 3 roky Hello Marek-26, Thank you for your reply. Is there an English line for customer support ? Is so can you please share the phone number ? I appreciate you help. Thank you.
Odesláno 25. října 2021 3 roky Hi, yes, but I'm not sure, if 24/7. You can find contact here https://www.vodafone.cz/en/about-vodafone/contacts/ Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 26. října 2021 3 roky @atefth How it looks now? Yesterday, about 5 p.m. was disconnected one customer, who make mess on site (there goes interference from him). Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.