Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Psal jsem si teď skript, který mi pravidelně zkontroluje, jestli není na mojí adrese planovaná nebo aktivní odstávka/výpadek internetu. V průběhu jsem si všiml dvou chyb, konkrétně: 

1. Aplikační rozhraní pro aktivní výpadky vrací špatný interní result. Jde o POST na Vodafone.cz/pece/api/gw/vfcz-outages/v1/outages/active.html vrací "result": "OK:DATA_FOUND" ale nevrací žádné data. Oproti tomu **/outages/planned.html vrací "OK:NO_DATA" pokud nema zadna data. 

2. Jako identifikator budovy se pouziva ruian_id. Shodou okolnosti znam nase id a pro nasi adresu to vratilo spatne id. (Nebudu zde sdilet svou adresu, pochopte)

 

No moje otazka je, kam jim mohu takove chyby nahlasit? Chtel bych jim pomoci. Taky by nebylo špatné mít veřejný backlog pro návrhy nových features. Mít integrovaného hlídače výpadků, který by mi uměl poslat email by byla fakt bomba. 

 

Díky,

Chvojka

  • Slamb změnil název na Kam hlásit bug ve webové aplikaci

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community