Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Píšeš že za modemem máš ještě připojený router TP-LINK ARCHER AX 73 , máš ho  alespoň přepnutý do režimu Access point, nebo také běží v režimu Router, což by nebylo dobré.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@tomus ahoj ne mam ho rezim router 

C81FD9A5-2F90-4C75-83CD-3CC4CD20B81B.png

Odesláno
Router za routerem není dobrá volba...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitler @tomus to jsem tedka prepnul ale tedka se nedostanu na TP link router nepoušti mně to dostanu se pouze do routeru vodafone

E2DA044E-02CD-415D-9F95-98C6A1866A7D.png

Na vodafone se dostanu ale tp link na ip adresu uz nikoliv 

C73A122D-D971-41F7-9F64-F5C60A3C1F96.png

BB287E45-1293-429F-A247-FAE8BF3B3E31.png

Mě ještě napadlo jestli přepnout router Vodafone na ipv6 Ale to asi žádný význam mít nebude

Odesláno
Do TP-Linku se dostaneš přes jeho NOVOU IP adresu ve vnitřní síti, kterou mu přidělí router od VF. Pokud ji nemůžeš zjistit, pak použít nějakou appku do mobilu, která to ukáže, např. WiFiman od Ubiquiti (je bez reklam), v případě Androidu zde: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ubnt.usurvey&hl=cs&gl=US
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Super děkuju všem za rady a sorry že furt otravuju nic se nezměnilo možná se zlepšila rychlost ale ping zůstal stále stejný s velkýma  skokama a kolisanim

@Adolf.Shitler poslední otázka omlouvám se že furt otravuju pomůžu vydrž zavolám na Vodafone a změním z ipv4 na ipv6 a na tp link routru nastavim šiřku kanalu na 120 MHZ? Dekuju 

6B896F13-5BA8-4C35-A4EB-214BFB1A2131.png

Upraveno uživatelem Ewtis

Odesláno
Podle mě změna IPv nic neřeší, tady bude zakopaný pes v tom bezdrátu. Jen tak pro info jsem si udělal test taky a po UTP kabelu byl Ping 12,55 / Jitter 1,70 a přes WiFi v mobilu (Samsung) pak Ping 26,49 / Jitter 4,24 Jenom podotýkám, že někdy je paradoxně lepší mít menší šířku pásma u WiFi v Access Pointu, než to dávat na max. co se dá. Ale to už si musí každý zkusit sám, jak se bude AP a zařízení chovat.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Aha chapu No tak budu zkoumat dál možná něco přijdu když ne tak nechám to náhodě třeba se to časem zlepší díky moc

Odesláno

Udělal jsem několik testů s COD mobile.

Aktualizace se stahují z CDN Limelight, u mě např. rozsah 178.79.242.*, který je routovaný přes NIX do Frankfurtu =  prakticky ideální spojení

Hořší je to s vlastními servery COD. Připojení mi šlo na IP z rozsahů 49.51.52.*, 43.130.19.*, 49.51.181.*  které patří Tencent cloud computing

Vypadá to že většinu serverů mají v USA a odpodídá tomu také latence cca 150-170ms.

= z hlediska VF je připojení opravdu v pořádku, podobná latence je i přes jiné CZ ISP.

Odesláno

Super děkuju celou dobu se v tom hrabu teďka mám ping 35-40 furt to skáče očividně je chyba ve hře.Založím teďka nový téma potřeboval bych poradit od vás kdo tomu rozumí

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community