Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

posledních 10 dní máme problém s rychlostí uploadu. Máme tarif 500/30. Rychlost downloadu je naprosto v pořádku. Horší je to s rychlostí uploadu. Nedávno vše fungovalo naprosto v pohodě a rychlost uploadu pravidelně naměřována kolem 29 Mbps. Teď poslední dobou se už trápíme a rychlost uploadu je naprosto nestabilní. Jednou to naměří 4 Mbps, za 5 minut 9 Mbps, pak zase 5 Mbps. Řekl bych, že je to dosti pod čarou. Zkoušeli jsme samozřejmě odpojení modemu (CH7465) zásuvky a za několik minut opět zapojit. Zkoušeli jsme restart modemu v administraci. Zkoušeli jsme odpojit všechny zařízení z Wifi a nechali jen PC připojený přes LAN kabel (zde na tomto PC měříme rychlost a podle ní se orientujeme). Testovali jsme i druhý PC, abychom vyloučili závadu na některém z PC. 

Takový poznatek: Ráno, třeba kolem 6:30 naměřím rychlost uploadu 29 Mbps. O hodinu později už jsou s tím opět problémy a trvá to tak celý den. Přijde mi, jako by tu rychlost někdo "kradl". Vím, že existuje něco jako agregace. Ale nejde mi do hlavy, že ještě pár dní zpět vše fungovalo. Download naprosto OK.

 

Lokalita: Jedná se o bytový dům v oblasti Praha 7 Letná (rozvody bývalé UPC).

 

Neví někdo v čem by mohl být zakopaný pes? Mám se popřípadě obrátit na technickou podporu?

 

Děkuji za odpovědi a případné nápady

Odesláno

kdyžs to takhle všechno otestoval, tak nic jinýho než technická podpora asi nepomůže 🤔

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Pravděpodobně to bude rušením na zpětném (upload) kanálu, zavolej si na technickou podporu a oni už se na to mrknou do jejich systémů jak to vypadá, například i u tvých sousedů. Pak bude asi potřeba vyslat do terénu technika, aby zjistil zdroj rušení a odstranil ho.

A nezapomeň se podívat na webovou stránku s výpadky služeb Vodafone, protože je možné že už o tom třeba vědí od někoho jiného.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Děkuji za odpovědi, chlapci. Technickou podporu jsem kontaktoval. Dám pak vědět, jak to dopadlo.

Odesláno

Ozvali se sice po týdnu, ale byla opravdu chyba na jejich straně. Provedli kontrolu v lokalitě a našli závadu na jejich distributoru, která způsobuje pomalé odesílání. 

 Takže můžete toto téma považovat za vyřízené.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak já mám s gigabitem v Brně úplně stejný problém. Namísto 50 Mbit/s všude naměřuji 1-3 Mbit/s, i ping na samotnou bránu vykazuje 5-15% packet loss. Všiml jsem si toho včera, dnes ráno/dopoledne v pohodě, a teď večer to začalo opět... Napsal jsem e-mail, tak snad někdo opravdu odpoví do 2 pracovních dnů, jak naznačila automatická odpověď.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Start
  • Vodafone Station / TG3442DE
  • Brno
Odesláno

Lepší je volat ve chvíli kdy to blbne a hned to řešit, ale email by snad měl také stačit, pokud to tam uvidít zpětně.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Já zatím každé 3 vteřiny pinguji bránu (z NASu, co běží 24/7) a loguji to (i s timestampama), snad z toho půjde zjistit, kdy to začíná a končí. Zkoušel jsem i vyměnit koaxiální kabel za kratší, router/modem módy atd., ale všechno opravdu nasvědčuje nějakému rušení. DOCSIS status (ani logy, ale tam skoro nic není tak jako tak) ve VS ale nehlásí žádný problém.

Takže včera v 23:56 to skončilo (jakmile se přestaly ztrácet ping pakety, i upload se vrátil na 50) a před chvílí (17:22) začalo.:( Někdo se asi vrátil z práce...

  V 22. 11. 2021 v 21:37, tomus napsal:

Lepší je volat ve chvíli kdy to blbne a hned to řešit, ale email by snad měl také stačit, pokud to tam uvidít zpětně.

Kam přesně mám volat? Jsem ještě u exUPC a nikde jsem žádný telefonní kontakt nedohledal, Vodafone samoosbsluha nesežere číslo mojí smlouvy.

(uz jsem to nasel)

Tak se jedná o rušení ve frekvenčním pásmu (nejen) mého upload kanálu na celé větvi, takže se to týká ~200 zákazníků z okolí. Tak buď bude neplánovaný výpadek, nebo se změní kanál, pokud je ještě nějaký volný, a opraví se to během plánovaného... 🙂

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Start
  • Vodafone Station / TG3442DE
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community