Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím. Jsem čerstvý uživatel Vodafone internetu a po prvním měsíci se opakovaně potýkám s vysokou ztrátou paketů v různých časových intervalech. Na počítači i playstationu 5 kde používám lan kabel zaznamenávám stejné potíže tak jako přítelkyně na notebooku připojena pomocí wifi a oba telefony reagují taktéž stejně. Mohl by být problém s přípojkou? Jak dál postupovat a řešit tuto situaci s Vodafonem? Díky za případné odpovědi.

Odesláno

V prvé řadě zkus restartovat modem, ono se to zdá jako stále opakovaná fráze, ale dost problémů to dokáže vyřešit a když to nezabere tak telefonicky kontaktuj Vodafone a s operátorem už to pořešíte, je možné že tam máš nějaký problém se signálem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community