Návštěvník Vladimir Odesláno 2. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2021 Hello, I have constant connection problems and this learning interferes with my work and gets tired. I would like to know why this is so? Could it be the modem? Or maybe switching to a more expensive tariff will solve the problem? Thanks in advance. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60431-persistent-connection-problems/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 2. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2021 Hi, the is ni support, only discussion forum, where customers talk and try to help each other's. You must contact Vodafone and their technical support; they can check your internet connection. Before you call there, unplug your modem from electricity for a while (you must try restart modem before you call there). Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60431-persistent-connection-problems/#findComment-448640 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vladimir Odesláno 2. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2021 Hi, Marek, Thank you for advice. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60431-persistent-connection-problems/#findComment-448650 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.