Odesláno 11. listopadu 2021 3 roky Posledni 2 dny mam neustale vypadky internetu. Vzdycky to tak pul hodiny jede, pak minimalne pul hodiny nic. Router jsem samozrejme restartovat zkousel. Kdyz jsem se dovolal na podporu, tak jsem se dozvedel, ze to vidi, ze se modem nehlasi, a ze me bude kontaktovat nekdo z technicke podpory. "Prekvapive" se nikdo zpet neozval. Podle https://www.vodafone.cz/vypadky/ na nasi adrese zadny problem neeviduji. Co muzu jeste pripadne sam zkontrolovat u modemu? Upraveno 11. listopadu 2021 3 roky uživatelem pavlli
Odesláno 12. listopadu 2021 3 roky A jestli kontrola kabelu, dotažení konektorů nepomůže, tak pak rovnou objednat servis. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.