Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Posledni 2 dny mam neustale vypadky internetu. Vzdycky to tak pul hodiny jede, pak minimalne pul hodiny nic.  Router jsem samozrejme restartovat zkousel.

Kdyz jsem se dovolal na podporu, tak jsem se dozvedel, ze to vidi, ze se modem nehlasi, a ze me bude kontaktovat nekdo z technicke podpory. "Prekvapive" se nikdo zpet neozval.

Podle https://www.vodafone.cz/vypadky/ na nasi adrese zadny problem neeviduji.

Co muzu jeste pripadne sam zkontrolovat u modemu?

Upraveno uživatelem pavlli

Odesláno
Nanejvýš kabeláž mezi účastnickou zásuvkou a modemem.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

A jestli kontrola kabelu, dotažení konektorů nepomůže, tak pak rovnou objednat servis.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community