Návštěvník Nitin Odesláno 12. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 12. listopadu 2021 Hello , I have an issue with bill payment. I had paid my bill on 19th Oct by bank transfer. However the vodafone bill generated on 25th did not include this payment and the online bill also still shows the overdue bill for 2 months. The site is NONSENSE. There apparently is no way for me to send a simple email to someone. There are ready forms which are supposedly enough to handle all problems and issues of this universe !!! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60464-incorrect-billing-for-vodafone/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 12. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 12. listopadu 2021 You try it here: https://www.vodafone.cz/pece/en/form-social/facebook/ Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60464-incorrect-billing-for-vodafone/#findComment-448866 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MekliCZ Odesláno 12. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 12. listopadu 2021 Did you receive an SMS that your payment has been processed by Vodafone? If not, reach them out with a transaction confirmation (you can get that as a PDF from most Czech banks), you probably mistyped the variable or specific symbol. Vodafone can pair the payment with your account. Citovat 4G LTE - - Huawei B2368-66 JMK Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60464-incorrect-billing-for-vodafone/#findComment-448869 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.