Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Hello ,   I have an issue with bill payment.  I had paid my bill on 19th Oct by bank transfer. However the vodafone bill generated on 25th did not include this payment and the online bill also still shows the overdue bill for 2 months.

 

The site is NONSENSE.  There apparently is no way for me to send a simple email to someone.  There are ready forms which are supposedly enough to handle all problems and issues of this universe !!!

 

  • Slamb změnil název na Incorrect Billing for Vodafone
Odesláno

Did you receive an SMS that your payment has been processed by Vodafone? If not, reach them out with a transaction confirmation (you can get that as a PDF from most Czech banks), you probably mistyped the variable or specific symbol. Vodafone can pair the payment with your account.

  • 4G LTE
  • -
  • -
  • Huawei B2368-66
  • JMK

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community