Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Hi,
After moving abroad, I have cancelled my contract by filing a form. I have received an SMS on 17th of September, stating that my number "has been terminated".
I cancelled last month the authorization to take the money from my bank account.

However, I have received yesterday a message from my bank, saying that Vodafone is still trying to take money. I tried to call this morning to reach an operator, for 2 hours, without any success.
Does anybody have an idea if this is normal, or if it's an "error" from Vodafone?

I am not considering paying this last bill, since I understand that my contract was terminated (as proved by the SMS they sent).
I guess that if they really need this money, they will be more efficient to reach me than they are to answer to the phone...
 

Upraveno uživatelem Pierre_31

Odesláno

Hi, 

 

no one here can see your contract, so hard to say what happen. Write PM at Vodafone Facebook.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community