Přejít na obsah

Still billed after cancellation


Doporučené příspěvky

Návštěvník Pierre_31

Hi,
After moving abroad, I have cancelled my contract by filing a form. I have received an SMS on 17th of September, stating that my number "has been terminated".
I cancelled last month the authorization to take the money from my bank account.

However, I have received yesterday a message from my bank, saying that Vodafone is still trying to take money. I tried to call this morning to reach an operator, for 2 hours, without any success.
Does anybody have an idea if this is normal, or if it's an "error" from Vodafone?

I am not considering paying this last bill, since I understand that my contract was terminated (as proved by the SMS they sent).
I guess that if they really need this money, they will be more efficient to reach me than they are to answer to the phone...
 

Upraveno uživatelem Pierre_31
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60470-still-billed-after-cancellation/
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...