Návštěvník DianaDo Odesláno 15. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 15. listopadu 2021 Jak to ze za posledni 3 mesice platim dvojnasobnu cenu za muj tarif a sluzby? Nebyla mi oznamena zadna zmena a ja sama zadnou zmenu neudelala. Jeste k tomu mi zrusili 100 minut volani do vsech siti. Vysvetli mi to nekdo ? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60473-zv%C3%BD%C5%A1en%C3%AD-ceny-slu%C5%BEeb/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 16. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 16. listopadu 2021 na to se bude muset podívat někdo přímo v zákaznickym systému vodafonu, takže jedině zavolat na infolinku 🤔 ale samo by se nic měnit nemělo Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60473-zv%C3%BD%C5%A1en%C3%AD-ceny-slu%C5%BEeb/#findComment-448936 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.