Odesláno 21. ledna 2022 3 roky Centrum péče @petrmet Hezké odpoledne, je to tak, když vystavíme v lednu Vyúčtování a máte SIPO, tak do SIPA se platba zařadí v únoru. Proto je splatnost poměrně dlouhá... Podrobně vysvětlujeme fungování SIPO plateb na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/platba-pres-sipo/. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Odesláno 21. ledna 2022 3 roky Autor Platby SIPO chápu, kdysi jsem vytvářel v jedné bance SW pro SIPO platby. Nechápal jsem částky, které se objevovaly v Můj Vodafone jako dlužná částka, ty vůbec neodpovídaly mému tarifu a podle příspěvků tady na fóru nejsem sám. Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 25. ledna 2022 3 roky Centrum péče @petrmet V prvním zúčtovacím období je důvodem to, že částka (aktuální útrata) zahrnuje kromě probíhajícího období také účetní zůstatek ze systémů exUPC ze dne, kdy došlo k přesunu služeb (například tam máte ještě nezaplacené Vyúčtování a platba je teprve na cestě). Pokud nám dorazí vaše platba až po přesunu služeb do systémů Vodafonu, tak k vyrovnání a jejímu započítání dojde až ve vystaveném Vyúčtování. Proto může být částka za aktuální útratu během prvního měsíce nepřesná. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.