Odesláno 20. listopadu 2021 3 roky Dobrý den, Rád bych odstoupil od smlouvy s Vodafonem (exUPC zákazník). Chtěl bych Vás poprosit o radu na jakou kontaktní adresu výpověď zaslat a zdali formulář Výpověď smlouvy o poskytování služeb elektronických komunikací, který jsem nalezl na stránkách https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1406/pk7276_vypoved_smlouvy_o_poskytovani_sluzeb_elektronickych_komunikaci_bc_302-0100_hr_read.pdf bude dostačující? Děkuji. S pozdravem, Michael Mach
Odesláno 20. listopadu 2021 3 roky 4.2 https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1369/vseobecne_podminky.pdf - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 20. listopadu 2021 3 roky Ještě bych se rád zeptat v případě, že jsem poslední platbu zadal s chybným variabilním symbolem a dorazila mi od vás zpráva s upozorněním na tuto skutečnost bude má platba spárována nebo mám poslat platbu znovu se správným variabilním symbolem a předchozí platba mi bude vrácena? Děkuji. S pozdravem,
Odesláno 20. listopadu 2021 3 roky a co přesně se v tý zprávě psalo? 🤔 - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 20. listopadu 2021 3 roky Tady ma fóru nefunguje oficiální podpora ze strany Vodafone, takže je přímo kontaktuj ať už telefonicky nebo třeba přes Facebook a určitě se na tu platbu zeptej. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 21. listopadu 2021 3 roky Nejjednodušší bude se přihlásit do moje exUPC a podívat se, zdá se platba spárovala. Ale dle té SMS předpokládám, že to někdo ručně udělal. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.