Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, po převedení modemu do bridge modu se mi často stává, že vypadne internet. V TP-linku na wanu i po resetu vydím stále IP co mi přiděluje vodafone, ale ven se nedostanu. Musím restartovat modem aby mi internet zase fungoval. Bohužel toto se opakuje co hodinu nemáte s tím taky někdo problém. Je potřeba nastavit třeba na wanu jiné MTU nebo tak ? Díky za rady.

Odesláno

A v režimu router Vodafone station jede bezproblémově? Pokud ano, tak bych ten tp-link asi vyhodil a koupil něco pořádného.

  • -
  • Super+
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno

To už mě taky napadlo, že by to mohlo být Tp-linkem. Bohužel ani Mikrotik nebo Asus neuspěli takže si nemyslím, že by to bylo zrovna TP-Linkem. Všem z ničeho nic vypadne spojení mezi routerem a modemem a nejde ani pingnout. Vždy jen po resetu modemu. V režimu router to nevypadávalo, ale chtěl bych aby model vodafonu byl v bridge když tam ta možnost je 🙂

Odesláno

Modem i router mají nějaký chybový log, tak si do něj zkus kouknout co to hlásí za chybu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

To jsem se již taky díval tam prostě dojde ke ztrátě spojení a Tp-Link nebo asus hlásí, že se nemůžou spojit se serverem.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community