Návštěvník Joza111 Odesláno 28. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 28. listopadu 2021 Dobrý den, poradil by mi prosím někdo, jak mám postupovat pro zrušení tarifu #jetovtobe. Děkuji za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 28. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 28. listopadu 2021 4. Ukončení smlouvy o poskytování služeb Výpověď z vaší strany 4.2 Výpověď smlouvy nám prosím doručte na adresu sídla Vodafonu, nebo ji učiňte osobně v obchodním místě Vodafonu, nebo s využitím prostředků komunikace na dálku (telefonicky s operátorem Vodafonu nebo přes Internetovou samoobsluhu). S ohledem na vaši ochranu si vyhrazujeme právo vaši totožnost ověřit nejen heslem, ale i jiným způsobem. Pokud máme důvodné podezření, že výpověď smlouvy nebyla učiněna oprávněnou osobou, začne plynout výpovědní doba pro ukončení smlouvy až od ověření vaší totožnosti. 4.3 Smlouva bude ukončena nejpozději do 30 dnů od doručení vaší výpovědi, pokud se s vámi nedohodneme jinak. Doručíte-li nám výpověď nejpozději 5 dnů před koncem zúčtovacího období, ukončíme smlouvu k poslednímu dni zúčtovacího období. V případě, že požádáte o přenos telefonního čísla k jinému poskytovateli, bude smlouva nebo příslušná část smlouvy ukončena dle Podmínek služby přenositelnosti telefonních čísel, které jsme zveřejnili na internetové stránce, v den přenosu telefonního čísla. https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1369/vseobecne_podminky.pdf 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.