Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobry den,

 

 mam jeden velky problem. Pevna linka ja slysim dobre ale druha strana slysi kazde druhe slovo. JIz byl menen telefon 2 krat pak vymenili modem a porad druha strana slysi kazde druhe slovo.

 

Udajne je signal dobry. Telefom je pripojen primo do modemu. Mam podezreni ze je spis problem na ustredne nez u mne, CO mam delat? JIz to resim nekolik mesicu.

Odesláno

A internet běhá dobře není nějaký zpomalený?

Zkuste to změřit na nějaké měřáku, hlavně jestli je v pořádku odchozí rychlost. Může tam být nějaký problém se ztrátou paketů a internetové hovory jsou na to citlivější.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Internet beha jako raketa. 350/40 maximalni rychlosti. 

Odesláno
No tak aspoň nemusím toto téma zakládat sám, protože naprosto stejný problém (pouze s rozdílem, že připojení mám 240/40 a ne v Praze, ale v Brně) a také několik měsíců slyším volaného dobře, leč volaný slyší každé moje páté slovo v každé dvacáté větě. Modem Compal samozřejmě vyměněný (mimochodem při té příležitosti se zjistilo, že ten původní Compal byl jakýsi repas), týden v pohodě a pak opět viz výše. Telefonních přístrojů jsem u sebe také zkoušel několik a pořád totéž. I ten technik od VF si donesl aparát svůj a také měl výpadky v hovoru. Až bude nálada a čas, tak opět objednám další návštěvu (cukroví už je napečeno :D ).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Tento problém mám již mnoho let. Modem stačí na chvíli vypnout a problém nastane zase až po několika týdnech (alespoň u mne a i pár známých se stejným problémem).

Poslední léta když si vzpomenu, tak v noci modem vypnu a až si někdy v dalších dnech vzpomenu, tak ho zase zapnu.

 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 4
Odesláno
Jinak zajímavé je, že VoIP hovory (Odorik) jsou naprosto bezproblémů, žádný výpadek se nekoná. Možná kdyby Vodafone přestal používat jakési svoje pochybné řešení pro netové volání (byť tedy převzaté od UPC) a zavedl klasický SIP s přihlašovacím jménem a heslem, tak by to bylo přínosnější, než se držet mastodonta a akorát řešit stížnosti klientů na nefunkčnost...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
Došlo ke zlepšení, výpadky teď nejsou. I když nutno poznamenat, že kvalita hovorů přes VoIP je pořád vyšší, ale tam to asi bude dělat použitý kodek PCMA G.711 A-law (64 kbps). Co používá VF nevím, osobně bych to dle "kvality" tipnul na G.729 (8 kbps).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community