Marek-26 Odesláno 3. prosince 2021 Sdílet Odesláno 3. prosince 2021 To nevím 🙂 Zaznamenal jsem jen, že řešili něco s telefony resp. odchozím voláním a že to bylo vyřešeno. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60531-pevna-linka-sekani-hovoru/page/2/#findComment-449451 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 4. prosince 2021 Sdílet Odesláno 4. prosince 2021 U tchýně je problém na pevné po migraci k VF s příchozími hovory. Linka funguje jen na volání z VF. Pro ostatní operátory je nedostupná. Protože nemá ještě fakturu od VF a nemá zřízený nějaký admin přístup do webu VF, je to údajně momentálně neřešitelné. To nevymyslíš. 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60531-pevna-linka-sekani-hovoru/page/2/#findComment-449463 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 7. prosince 2021 Sdílet Odesláno 7. prosince 2021 Po pár dnech jsme postoupili o fous dál. Musel jsem tchánům zřídit přístup do Samoobsluhy, abychom získali heslo pro ověření. Budiž. Pak jsme se zcela náhodně dovolali na linku VF až k operátorovi, kterému to ale nebralo technické oddělení. Tak vnitřním systémem zadal požadavek na prověření příchozích volání na pevnou, uvidíme. Jako bonus jsme potřebovali překlopit platbu ze SIPO (staří klienti exUPC mohli platit přes SIPO) na inkaso z účtu. Prý to jde v samoobsluze. Samozřejmě, že nejde. Aspoň ne v počítači a smartfouna tcháni nemají. Takže další volání. Tentokrát přes padesát minut až nás to samo odpojilo (momentálně vás nemůžeme spojit, zavolejte si později). u VF je to fakt banda retardů. U jiných operátorů, dodavatelů energií, poplatků za ČT/ČRo všechno šlo změnit na webu ze SIPO kam jsme si přáli. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60531-pevna-linka-sekani-hovoru/page/2/#findComment-449575 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 7. prosince 2021 Sdílet Odesláno 7. prosince 2021 @sodekcz Jak to, že nejde nastavit inkaso v samoobsluze? https://www.vodafone.cz/muj/sluzby?dl=direct_debit_service Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60531-pevna-linka-sekani-hovoru/page/2/#findComment-449581 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 8. prosince 2021 Sdílet Odesláno 8. prosince 2021 @Marek-26 vidím tam u tchánů pouze natvrdo nastavené SIPO a nejde to nijak překlopit. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60531-pevna-linka-sekani-hovoru/page/2/#findComment-449584 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 10. ledna 2022 Sdílet Odesláno 10. ledna 2022 Jenom v krátkosti se vrátím k těm výpadkům v hovorech na pevné lince - jsou totiž stále. Ovšem jenom v případě, kdy je Compal v režimu bridge. Jak se přepne zpátky do režimu router, tak výpadky jako mávnutím kouzelného proutku zmizí a hovory jsou úplně v pohodě. 2 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60531-pevna-linka-sekani-hovoru/page/2/#findComment-450402 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.