Návštěvník Evgeny Odesláno 7. prosince 2021 Sdílet Odesláno 7. prosince 2021 Jsem klient UPC, mám nainstalovaný ConnectBox, nastavení kontroluji z nastavení ConnectBOXu. Objeví se chyba, která je vidět na obrázku. Kontrola pomocí Speedtest ukazuje normální rychlost. Videohovory však přicházejí s velkým zpožděním. WIFI kanály nejsou přetížené. Potřebujeme vaši pomoc Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60555-checking-ethernet-connections/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 7. prosince 2021 Sdílet Odesláno 7. prosince 2021 Píše ethernet, takže propojení kabelem. Máte k modemu připojeno nejspíše zařízení, které má jen 100Mbps síťovou kartu. Například STB Kaon od exUPC. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60555-checking-ethernet-connections/#findComment-449560 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evgeny Odesláno 8. prosince 2021 Sdílet Odesláno 8. prosince 2021 Vyměnil jsem koaxiální kabel od zásuvky do modemu. Model mého modemu je Connect Box. Dříve dával rychlost 150Mb a fungoval stabilně. Musím zavolat na podporu z Vodafonu? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60555-checking-ethernet-connections/#findComment-449588 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 8. prosince 2021 Sdílet Odesláno 8. prosince 2021 Ethernet je až ten kabel z modemu do zařízení, např, PC. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60555-checking-ethernet-connections/#findComment-449589 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.