Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Jsem klient UPC, mám nainstalovaný ConnectBox, nastavení kontroluji z nastavení ConnectBOXu. Objeví se chyba, která je vidět na obrázku. Kontrola pomocí Speedtest ukazuje normální rychlost. Videohovory však přicházejí s velkým zpožděním. WIFI kanály nejsou přetížené. Potřebujeme vaši pomoc

Снимок экрана 2021-12-07 в 07.24.06 .png

Снимок экрана 2021-12-07 в 09.37.09 .png

  • tomus změnil název na Potřebuji pomoc s internetem
Odesláno

Píše ethernet, takže propojení kabelem. Máte k modemu připojeno nejspíše zařízení, které má jen 100Mbps síťovou kartu. Například STB Kaon od exUPC.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Slamb změnil název na Checking Ethernet Connections
Odesláno

Vyměnil jsem koaxiální kabel od zásuvky do modemu. Model mého modemu je Connect Box. Dříve dával rychlost 150Mb a fungoval stabilně. Musím zavolat na podporu z Vodafonu?

Odesláno

Ethernet je až ten kabel z modemu do zařízení, např, PC.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community